Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1554 ggr
Caspia
9/12/09, 12:24 PM

Project Runway

Jag missade finalavsnittet i torsdags av Project Runway, den säsongen som trean repriserat på eftermiddagarna vid 17-tiden. Någon som vet vem som vann?

Envishet och drömmar

Annons:
Strumpa
9/12/09, 12:55 PM
#1

Ja, Chloé vann, Santino kom 3a. Minns inte den andra killens namn =) Daniel kanske?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Cessy
9/12/09, 2:10 PM
#2

Missade också detGråter o jag sökte på nätet för jag hoppades ju kunna få se det avsnittet, men hittade inte det. Dock hittade jag att det blev som Strumpa säger att Cloé vann, Daniel kom tvåa o Santino blev 3:a. Innan sände ju tv3. avsnittet i repris nästa dag, men slutade med det i denna veckanSkrikandesHade ju så gärna velat se deras kollektionerGråter

Caspia
9/12/09, 4:05 PM
#3

Tack för svaren!

Envishet och drömmar

dijete
9/13/09, 1:47 PM
#4

Tycker Chloé var en otroligt värdig vinnare! Underbar kollektion hade hon..

Cessy
11/7/09, 2:41 AM
#5

Ja nu är ju även snart säsong 3 färdig repriserad o på måndag är det ju final. Ser ju däremot ut som det kommer att sluta med att Jeffrey blir diskad. I alla fall såg det så ut idag.

Sedan börjar de ju direkt sända säsong 4 också *Jippy* så då har jag ju fått se alla säsongerna trots att jag först upptäckte serien när såsong 5 gick i våras, så jag tycker ju att det har varit mycket trevligt att de har reprissänt tidigare säsonger o att det har sänts i så hög hastighet (ett nytt avsnitt varje vardag) Fast det är tur att man kan spela in för annars hade det blivit många avsnitt som jag missat. Skall i alla fall bli spännande att se hur det går i Bryant Park på måndagSkrattande

elyse
11/11/09, 6:28 PM
#6

Jag brukar titta när jag får tillfälle. Och undrar man något är wikipedia en alldeles ypperlig sida.

Annons:
Cessy
11/27/09, 12:45 PM
#7
  1. Idag - kl. 16.00 på TV3 - är det finalen på säsong 4 som visas.
  2. På måndag startar de reprisen av säsong 5 (den som gick i våras) mån-fre kl. 16.00 på TV3
  3. Söndagen den 6 december kl. 19.00 på TV3 börjar de visa den nya säsongen - säsong 6
Strumpa
11/28/09, 8:52 PM
#8

Jag har sett den nyaste säsongen, säsong 6, alldeles nyss. Tyvärr kändes den mer förutsägbar än de tidigare säsongerna. Men den bjuder på lite dramatik, måste jag säga :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Upp till toppen
Annons: