Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 2061 ggr
Pose-idon
9/15/09, 11:48 AM

Svenska hollywoodfruar.

Nån mer som såg dett pogram med dom hemska rika personerna? Obestämd

//Elin

Annons:
dijete
9/15/09, 2:01 PM
#1

Jag och Mamma kollade på det. Och herregud tänkte vi hela tiden. Men go Agnes-Nicole, boråsaren Flört

Pose-idon
9/15/09, 2:03 PM
#2

Nån mer som tyckte hon: Anna anka var hemkt. Oskyldig Hon som tyckte andra skulle städa bra för att HON vara bra på det. HERREGUD människan kan väl städa själv isåfall? FlörtObestämd

//Elin

dijete
9/15/09, 2:06 PM
#3

#2 Jag håller med dig. Hon var för mycket, tycker jag. Och hon som lärde sig koka kaffe för ett år sedan,det var väl Anna Anka med eller? Patetiskt är ordet!

Strumpa
9/15/09, 2:21 PM
#4

#3 Nej det var Maria Montezami. Hon ger intrycket av att enbart ha ca 34 hjärnceller kvar därinne som ligger o skramlar….

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Pose-idon
9/15/09, 2:26 PM
#5

#4 Cool

//Elin

dijete
9/15/09, 2:27 PM
#6

#4/5 Skrattande

Annons:
elyse
9/15/09, 11:02 PM
#7

Jag fick intrycket att Maria och Agnes-Nicole faktiskt var lyckliga, även om de inte direkt framstod som Mensa-medlemmar. Men Anna - ja, hon verkar rakt igenom olycklig och psykiskt instabil med smutsfobi och kontrollbehov. Arg och föraktande också, men det beror kanske på att hon inte äter som hon borde. Många smala modeller får raseriutbrott p.g.a. det. Jag tror att hon skulle vara lika ensam även om hon slapp bo på hotellrum över USA, för vem skulle vilja umgås med henne? Paul verkade skämmas när hon fällde kommentaren om att nannyn skulle vara avundsjuk på henne. Jag tror inte att de kommer att vara gifta om, låt säga, fem år.

Pose-idon
9/15/09, 11:03 PM
#8

#7 Håller med, för övrig, vem är avundsjuk på henne? Jag är hellre lycklig och fatig än rik och olycklig.

//Elin

mealily
9/16/09, 1:13 AM
#9

Haha, gud vilket underbart program det är!
Helt sjukt att folk ens kan tro att det kan underhålla :pp
Men måste erkänna, jag hade väldigt kul åt Anna Anka, åt hennes vidriga beteénde och åt hennes namn hahaha.
Anna Anka.. Det är ju helt underbart :D
Men nej, det kommer inte vara något jag ska följa, absolut inte. Typisk söndagsbakisunderhållning är det.

Pose-idon
9/16/09, 11:31 AM
#10

Jag tänkte att hon var släkt med Kalle anka xD

//Elin

mealily
9/16/09, 2:57 PM
#11

Hon ser ju ut som en förmänskligad anka ;D

Mainebusters
10/1/09, 11:07 AM
#12

Jag gillar Anna Anka. Hon står för sina åsikter och det är toppen. Att förlöjliga folk utefter utseendet tycker jag är patetiskt.

Är man perfekt själv när man ser sig i spegeln? Hon gör väl ingen skada med vad hon tycker och tänker. Det är hon som gör serien.

Ibland undrar jag om det inte är den svenska avundsjukan som talar? Tycker att det är befriande med folk som bjuder på sig själva!

Vad är det för fel med att ha tjänstefolk? Herregud, om jag bodde i ett mindre slott och hade pengar, då skulle jag minsann anställa någon som städar åt mig. Det skapar arbetstillfälle och jag kunde göra annat än att städa hela dagarna. Skulle vilja ha en kock med..

Och alla som är rika är inte olyckliga.. Flört

elyse
10/1/09, 12:01 PM
#13

#12 Att ha åsikter är en sak, men att i ren paranoia tro att alla är avundsjuka på henne är en annan. Att ha tjänstefolk är det nog ingen som tycker är fel, men att anställa illegala invandrare (har du läst hennes krönika där hon själv skriver att hon bara anställer sådana för då behöver hon inte ge så höga löner?) är inte samma sak. Att dessutom skratta åt de fans som ger hennes make pengar… Då är man en elak människa eller i alla fall olycklig. När hon skrattande berättar hur hon kört i 200 km/h och blev av med körkortet och tillägger "Det är lite roligt" så undrar i alla fall jag om allt står rätt till, är det sant eller ljuger hon sig till märkvärdigare än hon är? Detta med Fröken Sverige har ju visat sig vara båg och hennes filmkarriär har bestått av två roller. Jag anar ugglor i mossen.

Annons:
Mainebusters
10/1/09, 1:31 PM
#14

#13  Om hennes trovärdighet kan man tycka mycket!

Men hon är en kul person som retat gallfeber på många. Sedan att vara elak om utseendet, det är patetiskt tycker jag.

elyse
10/1/09, 5:00 PM
#15

#14 Hennes utseende är inget som direkt attraherar mig, men att skriva elaka saker om det är inte något jag heller tycker är OK. Men att hon är väldigt smal är uppenbart.

Personligen tycker jag att hon är obehaglig eftersom jag inte riktigt tror på det hon säger, men underhållande kan man ju tycka att hon är.

Mainebusters
10/1/09, 5:18 PM
#16

#15  Nej, vem har pratat om attraktion? Dessutom finns smala människor finns överallt, det är väl inget att skriva om?

Klart att folk kan tycka att hon är obehaglig, alla behöver inte tycka lika! Flört

Halvdansken
10/2/09, 1:28 PM
#17

Jag reagerade när jag hörde att hon är 38 år. Todde faktiskt att hon var 10 äldre, med nån operation. Hon ser lite spänd ut i skinnet.

Hon har ju tappat all verklighetsanknytning. Att påstå att man ska vara hemma och göra sig vacker är väl ok om man har en man som är mångmiljonär och huset fullt av tjänstefolk. Ja, och om man nu tycker att det är vad livet går ut på.

Men visst är hon underhållande.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: