Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1422 ggr
Cessy
2009-11-11 19:21

So You Think You Can Dance - säsong 6

Ikvälll är det redan dax igen för So You Think You Can Dance, Säsong 6 startar ikväll kl.21.55 på Kanal 5.

Hämtat från tvplaneten.se:

So you think you can dance Amerikansk realityserie från 2009. Säsong 6. Del 1 av 23. Premiäravsnittet inleds med castings i underhållningens huvudstad - Los Angeles. Liksom tidigare får varje tävlande framföra sitt nummer och de som lyckas imponera på domarna med sin dans, teknik och utstrålning får en direktbiljett till Las Vegas. Även 14/11. Jakten går på USAs bästa dansare. Dansare från olika områden som till exempel ballett, jive, salsa och hiphop tävlar för att vinna. De lyckliga dansare som överlever de tuffa uttagningarna får träna med branschens toppkoreografer. De kommer dansa livet ur sig för att lära sig de svåra rörelserna och imponera på koreograferna.

Annons:
Cessy
2009-11-19 10:51
#1

hm………..verkar bara vara jag som tycker So You Think You Can Dance är kul?, men det har inte riktigt gått in i medvetandet att det sänds redan nu, för jag missade att det var igår kvällSkäms. Tur att det går i repris på lördag (kanal 5 kl. 11.35 - 12.30) men med mitt otroliga minne så glömmer jag säkert bort det då meddoh

Moonchild89
2009-11-26 18:41
#2

Jag brukar kolla på det :) det är roligt!

/Moonchild89 👻

Link-
2009-11-26 19:27
#3

Jag gillar det fortfarande Glad. Men det går på en svår tid… lyckas missa både ordinarie och reprisen ofta!

Cessy
2009-11-27 12:40
#4

Jo det är ju det där med att komma ihåg som ställer till detSkäms Fast i ons. lyckades jag komma ihåg det o det är alltid lika trevligt att titta varje gång mitt minne tillåter detSkrattande

Upp till toppen
Annons: