Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 1607 ggr
Dojdan
12/26/09, 5:40 PM

Stjärnorna på slottet

Ikväll börjar en ny, och i många fall väldigt efterlängtad, säsong av Stjärnorna på slottet. Denna gång kommer vi att få följa Tommy Körberg, Siw Malmkvist, Kjell Bergqvist, Meg Westergren och Björn Ranelid.

Efter att ha sett vilka deltagarna är kan jag inte låta bli att tro att det kommer bli mycket drama i dessa program. Den roligaste kombinationen av människor måste jag tycka är Kjell Bergqvist och Björn Ranelid…. hur ska dessa två människor fungera tillsammans?

Jag är sjukt nyfiken och ska absolut titta kl 20:00 på SVT ikväll. Ska ni?


Annons:
[peter54]
12/26/09, 7:13 PM
#1

Aristokraten mot öhh … arbetarkisen FlörtGlad

Jag gillar ingen av de två nåt vidare. Kjell Bergqvist är löjligt ful i munnen jämt och Björn Ranelid ser ut som en nykokt kräfta för jämnan, han måste bo i solariet.

Dojdan
12/26/09, 9:12 PM
#2

#1 Jag måste säga att jag är ett stort fan av Kjell Bergqvist. Han kommer här i från stan och jag har träffat och pratat med honom ett flertal gånger. Han är en väldigt jordnära och härlig människa måste jag säga. Sen att han är ful i mun när han skådespelar gör inte mig någonting, dessa roller gör han med bravur! :)


Loucar
12/26/09, 9:50 PM
#3

Jag kikar på det nu tycker det verkar bra missade början men det går säkert i repris.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Dojdan
12/27/09, 3:45 PM
#4

Jag missade tyvärr också, men ska se det på SVTplay ikväll!


[peter54]
1/5/10, 4:21 PM
#5

Ja det är säkert inget fel på Kjell Bergqvist alls, det är inte vad jag menar. Jag har bara lite svårt för folk som måste svära hela tiden.

Jag såg några minuter av programmet senast och jag tycker att han Björn Ranelid bara är fööör mycket. Så "full of himself" att man nästan skäms för att man tillhör samma art.

kajanus
1/19/10, 6:32 PM
#6

det som förvånar mig är att tommy körberg har hållit så låg profil ska bli kul o se hans dag på lördag….

Annons:
Link-
1/19/10, 11:29 PM
#7

Ja, Ranelid är lite lustig Skrattande. Håller med om Körberg också, han har inte gjort så mycket väsen av sig. Tycker den här omgången har varit…trevlig och rolig.

Loucar
1/19/10, 11:33 PM
#8

Tycker den här omgången av Stjärnorna på Slottet har varit den mest underhållande av alla omgångar just för att man slipper allt bråk o tjafs mellan deltagarna.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Link-
1/20/10, 12:47 AM
#9

Någon som var riktigt jobbig var Börje Ahlstedt. Blir så trött på såna typer.

kajanus
1/22/10, 6:10 PM
#10

jag tyckte det va kul med jonas gardell…..

Upp till toppen
Annons: