Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1265 ggr
lisette
2010-02-11 18:02

i väntan på seriestarter

jag följer tre serier, desperate housewives, 90210 och glee.

hemmafruarna har ju börjat men just nu är det någon paus (ser avsnitten som släpps i usa) men varken 90210 eller glee har börjat sin nya säsong.

jag håller på att bli tokig här hemma. vill ju se vad som händer med folket i bevvan! snart får man börja se om säsong två igen.

man känner sig ju nästan lite knäpp när man går på jobb och funderar över hur det ska sluta för vissa personer i serierna. men det är väl inte bara jag som har sådana tankar hoppas jag? =)

Annons:
Allamej
2010-02-11 20:38
#1

Vill du ha tips på vad mer du kan se eller tips på hur du ska dämpa abstinensen? :)

Mot abstinens, skaffa råttor eller börja pärla :)

Andra serier som är bra som inte har paus eller som nyss startat är Life UneXpected, Past life, Being human, Survivors, House osv. osv. :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

lisette
2010-02-11 21:08
#2

jag ville nog mest bara skriva av mig min irritation över att de börjar säsongerna i april! =O

har inte riktigt tid att följa serier som går via tvn. lägger mig tidigt då jag har lite knepiga arbetstider.. =)

Allamej
2010-02-11 21:32
#3

Dom jag föreslog har inget med TV´n att göra :D

Men jag håller med dig, jag saknar Glee.. men husfruarna skulle väl sändas på söndag eller minns jag fel?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

lisette
2010-02-11 21:42
#4

nej förvisso inte, men man måste se hinna se dem med. =)

jag har någon form av hatkärlek till glee. samtidigt som jag måste se serien så gillar jag inte den riktigt. vet inte vad det är.

nästa avsnitt av hemmafruarna sänds den 21e i usa. =/

Allamej
2010-02-11 21:44
#5

Baskat… hade fel på en hel vecka… det tog ett bra tag innan jag ens började se på glee. Hade sett reklam om den men tyckte itne att den verkade så imponerande men en dag så hade jag inget att se och vips så kollade jag.. och då sträcksåg jag rubbet.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

lisette
2010-02-11 21:59
#6

haha samma sak här! jag tror nog det är skådespelarna jag stör mig på där, några av dem känns så förbenat dåliga.

Annons:
Strumpan
2010-02-12 18:02
#7

#0 Jag tror att alla serier på 5an börjar runt 1/3. Jag sitter själv som på nålar här i soffan Tyst Jag väntar på Criminal Minds och Hemmafruarna

Mvh Jenny

Upp till toppen
Annons: