Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1220 ggr
Callisto
2010-03-20 17:35

Harpers Island

Någon som har sett den amerikanska skräckserien Harpers Island? Jag har ganska nyligen sett hela serien och är jättesugen på att diskutera den med någon.

Annons:
Allamej
2010-03-20 18:05
#1

Jag har :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Callisto
2010-03-20 18:54
#2

Vad tyckte du? Har du sett hela? Hur lång tid tog det innan du lista ut vem som var mördaren?

Allamej
2010-03-20 19:13
#3

Jag älskade den, och ja jag har sertt hela :)

Jag började lista ut vem som var mördaren när misstänkt efter misstänkt började dö :D

Men upplägget var väldigt bra. Gud förbjude den som får för sig att göra en säsong 2

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Be-Bopz
2010-03-20 19:49
#4

Jag har fattat det som att det finns 2 olika eller ?

Den jag har sett handlar om bröllop och de har hela släkten med sig ut på ön typ och sen händer det saker, sen har jag sett nåt annat oxå, de sitter och pratar med kameran hela tiden, vet ej vad det är egentligen med det står harpers island ?

Allamej
2010-03-20 20:33
#5

Be-bopz,  du ska se den som handlar om ett bröllop :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Be-Bopz
2010-03-20 22:20
#6

Japp det var den jag såg Glad Tyckte den var bra, tog ändå några avsnitt för mig att lista ut mördaren.

Annons:
SandyCipper
2010-03-22 19:08
#7

Den var så LÄSKIG! ;O XD

Callisto
2010-03-22 23:35
#8

Jag listade ut det efter två eller tre avsnitt, men jag erkänner att mina misstanker mest baserades på att jag tyckte att det vore en så bra sluttvist Flört

Vissa grejer stör mig väldigt mycket dock, tex dör man lätt av att hänga upp och ner i mer än två timmar. Vissa av morden, som var otroligt coola, var så opraktiska och jag kunde inte sluta tänka på hur lång tid det egentligen måste ha tagit mördaren. Kanske lite fjantigt att hänga upp sig på men jag tycker om när såna detaljer stämmer.

Callisto
2010-03-28 13:31
#9

Ok, obligatoriska frågan: vilket var ert favoritmord?

SandyCipper
2010-03-28 13:46
#10

hmm.. det var väl brölloppet eller det där med de döda i trädet - de var de läskigaste tycker jag :=

Callisto
2010-04-20 01:22
#11

Min favorit var helt klart Cal och Chloe. Bland de äckligaste tyckte jag var den stackars tjejen som eldades upp

Chippers
2010-04-20 17:42
#12

Harper´s Island är sjukt bra. Har sett hela och misstänkte typ alla… förutom den som visade sig vara mördaren =P kunde inte tro att det var h*n. Hoppas det dyker upp fler liknande serier i framtiden :)

Upp till toppen
Annons: