Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1482 ggr
SandyCipper
2010-03-28 16:00

Ghost Whisperer

Ghost whisperer

Handlar om en (vuxen) tjej som kan se de människorna som inte går vidare efter döden. Hon ska nu försöka hjälpa dessa att komma ihåg vad som hänt och att de får " prata " med sina anhöriga.

Jennifer Love Hewitt har huvudrollen, hon spelar Melinda gordon, alltså hon som kan se de döda.
Som " andra huvudroll " har David Conrad, och han spelar Jim Clancy som är Melindas fru. De är nygifta ( i filmen..)
Denna film rekomenderas för de som gillar mysläskiga filmer!

Lite extra om filmen
Genre: Drama

Skapad av: John Gray

Medverkande : Jennifer Love Hewitt, David Conrad, Aisha Tyler, Camryn Manheim, Jay Mohr, Jamie Kennedy och Cristoph Sanders.

Antal avsnitt: 85

Längd ( per avsnitt ) : ca 40 min

Antal säsonger: 5

Land: USA

Språk : Engelska
" Lite extra om filmen " har jag skrivit av från wikipedia , Resten har jag skrivit själv )

Hoppas detta var okej för er medarbetare/sajtvärd att jag skrev en liten artikel om Ghost whisperer!

Vill du veta mer om filmen? Pm:a mig!Skrattande

Har ni frågor om filmen, eller vill veta mer, är det bara att pm:a! Skrattande

Annons:
SandyCipper
2010-03-28 23:04
#1

Ni får gärna kommentera!

Bella-R
2010-03-29 13:40
#2

Jag älskar ghost whisperer, har t.om fällt tårar när det vart som mest känslomässigt.

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Yaeko
2010-03-31 00:05
#3

Brukar inte följa det utan ser det jättesällan fast det är ett väldigt bra program. Det är bra att man kan "hoppa in" mitt i en säsong och ändå hänga med i handlingen, varje avsnitt har ju som en egen liten handling Glad

Och ja, som #2 skriver - man fäller ibland en lite tår ^^

Upp till toppen
Annons: