Annons:
Etiketttävlingar-och-tv-galor
Läst 1689 ggr
Tisdag
5/27/10, 9:55 PM

ESC Semifinal 2

Gör ni som jag, skriver ner omdömen och ger poäng under Eurovision song contest/Melodifestivalen. Jag har gjort det så länge jag har kunnat skriva. Synd bara att jag inte har sparat alla lappar.

Bifogar poängprotokoll.

Annons:
[rolnor]
5/28/10, 7:33 PM
#1

Jag har lyssnat på SVT play på alla bidragen, Sverige kommer nog på topp tio, likaså Tyskland, och Israel som kanske vinner, han sjunger ju live i videon, har en fantastisk äkthet i sitt framförande. Kroatien är också bra som video, men den svenska juryn hade ju hört dom live,var  inte lika bra. Norge är ganska OK också, men ingen vinnare, enligt mej. Jag skriver en lista med betyg, ska satsa en slant på Unibet om det blir intresanta odds…Tungan ute

Tisdag
5/28/10, 8:00 PM
#2

Nja, Sverige kanske vi kan räkna bort… Obestämd

Jag tror på Norge, Serbien, Tyskland, Turkiet eller Rumänien.

Be-Bopz
5/28/10, 8:41 PM
#3

Efter att ha sett alla bidragen i torsdags så gick alla vidare som jag trodde faktist Glad Förvånad själv måste jag säga, första omgången i tisdags var ju sådär, men undrar om Turkiet vinner hela kanske?
Sen gillar jag låten drip-drop, spännande ska det bli iallafall ! Glad

Inte ett dugg förvånad att inte sverige gick vidare, skrev det i en annan tråd, värdelös låt och sk artist.

Tisdag
5/28/10, 9:02 PM
#4

#3 Jag var heller inte förtjust i Sverige. Turkiet kan det nog kanske bli, de verkar ha många fans redan, så…

Gillade Irland också, trevlig ballad. Drip-drop låten är jag fortfarande lite osäker på.

Be-Bopz
5/29/10, 12:19 AM
#5

#4 Har lyssnar lite på drip-drop låten idag, gillar den mer och mer, även turkiet, irland hade en mycket bra låt oxå, men den jag nynnar på är ändå drip-drop Obestämd Jobbigt när en låt sätter sig så pass på direkten.

Be-Bopz
5/30/10, 2:34 AM
#6

Jag hade ju inte hört tyskland innan, tycker det blir roligare att se det hela då =) Men en mycket bra låt, jag trodde som sagt på Turkiet och de kom iallafall 2:a Skrattande Grattis Tyskland !

Annons:
[rolnor]
5/31/10, 2:34 AM
#7

Tyskland är en värdig vinnare, originelt och nyskapandeGlad

Tisdag
5/31/10, 3:15 PM
#8

Tyskan var ju otroligt charmig, gillade henne bättre än låten.

[rolnor]
5/31/10, 3:55 PM
#9

Ja, hon var lite pilemarisk typ, festlig…

Upp till toppen
Annons: