Annons:
Etikettbarn-och-ungdomsprogram
Läst 3022 ggr
giffan
12/4/10, 11:50 PM

Julkalendern 2010

Vad tycks om den?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
Frogge33
12/5/10, 12:57 PM
#1

Jättedålig Skrikandes

 

// Matilda

KaninPiggelin
12/6/10, 9:30 AM
#2

Har bara sett ett avsnitt :P Jag vet inte vad jag tycker… XD

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

giffan
12/6/10, 10:12 AM
#3

#1 vad är det som är så dåligt?

Själv tycker jag den är jätte bra. "Spännningen" om hur det ska gå gör att man vill fortsätta se den.

Sen är ju karaktärerna så larvigt roliga så det gör det hela ännu roligare.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Frogge33
12/6/10, 6:19 PM
#4

Tycker att det är oseriöst och lite väl larvigt…. plus att skådespelarna har typ ingen inlevelse….

Om man gemför med julkalendrarna för några år sedan så är det bara bajs…. Det är som med alla andra nya barnserier, de är jätte slarvigt gjorda (kolla bara på nickelodeon t.ex, dom är ju sjukt dåliga) så nej, inte bra….

 

// Matilda

dextrosol
12/19/10, 12:41 AM
#5

Det är inte den bästa julkalendern som gjorts, men den ligger på min topp 10:a

timmelin
12/26/10, 9:11 PM
#6

den är gullig. inte den bästa men som dextrosol skriver så finns den med på tio i top.

Annons:
[peter54]
1/15/11, 5:28 PM
#7

Mina barn älskade den, men jag tyckte att den var rätt tråkig.

MoaP
1/22/11, 8:46 AM
#8

Tycker om.

Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!

http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal

http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal

och bloggen till minecraft finns också ;P

http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så

allt finns i ett! :)

 

Sehvrin
1/27/11, 4:04 PM
#9

Jag tyckte om den. Den var inte särskilt spännande eller händelserik, men var ändå rolig och hade något som gjorde att man ville se vidare.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[japptravare]
2/4/11, 12:11 PM
#10

Riktig dålig som vanligt. Förr var det goa tider alltså.
Denna kalender medförde INGEN julkänsla. Man visste redan från första avsnitten hur det skulle sluta. Sen saknar man att kunna se en "normal" familj. Dessa var bara så "töntiga" liksom. Och bara det att dotterna hade rosa flätor…

Sen ska man ju ändå tänka att detta är riktat till barn (Trots att jag tycker ALLA ska kunna se. Precis som förr)
Men hur ska ett litet barn t.ex veta vad en arkeolog är? Dom hade sådana kostiga jobb och saker, och mamman i serien var väl finsk? Kan vara svårt för ett mindre barn att höra vad hon säger.

[japptravare]
2/4/11, 12:16 PM
#11

#4, Håller med dig helt. Även om dom nya barnserierna. Nicelodeon kollade man ofta på förr. Nu bläddrar man bara förbi. Bara dåliga serier och ALLA är dubbade (och dom är skitdåligt dubbade också).

Nä, nu ser man bara Disney channel.

Det enda jag ser på Nickelodeon är självklart Svampbob ;) Jag och min syster diskuterade det en dag att Svampbob borde flyttas till Disney chanel. Han är för bra och förtjänar inte en kanal som Nickelodeon ;D

Några serier man saknar från Nickelodeon som bara har försvunnit är Kenan & Kel och Dreke & Josh

KaninPiggelin
2/4/11, 12:59 PM
#12

pratar ni om det fortfarande? :P

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[japptravare]
2/4/11, 8:59 PM
#13

Ja, i hopp om att julkalendern ska gå att kolla på 2011 :)

Annons:
[peter54]
2/5/11, 12:02 PM
#14

#11 Svampbob? Jag förstår inte att du kan tycka att den är bra när du säger att alla serierna på Nickelodeon är dåliga. Flört

I mina ögon och öron är Svampbob samma skit som resten av de serier där inte en enda figur ser ut som något som faktiskt finns, inte ens människorna.

Bara det att alla skriker så förb … i alla de där serierna. Mina barn tittar på allt sånt där som jag tycker är riktigt dåligt så de har uppenbarligen inga kvalitetskrav alls, men jag gillar bara såna serier som både är vältecknade och har en meningsfull plott och dialog, exempelvis the Clone Wars, den är rätt vältecknad. DjungelGeorge är också okej tycker jag.

Glad

Upp till toppen
Annons: