Annons:
Etikettfilm-på-tv
Läst 1031 ggr
Anonym.ifokus
2017-07-27 09:20

Netflix? Viaplay? Rösta

Skaffade precis netflix, lite besviken på att det inte finns de filmer jag vill se. 

Vad tycker ni är bäst?

Annons:
Herveaux
2017-07-27 09:22
#1

Valde "Annat" då jag än så länge bara provat på Netflix, ganska nöjd. 
Följer tråden!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Kirnzy
2017-07-27 09:25
#2

Har haft Netflix och viaplay och blev besviken av båda, speciellt viaplay.

Calcifer
2017-07-27 09:35
#3

Har bara Netflix, och är inte jättenöjd men det är bättre än inget och för 99:- i månaden är det ok. För att det ska vara värt pengarna tvingar jag mig själv att se minst 5-6 filmer per månad därifrån. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

SuperLimm
2017-07-27 09:37
#4

Har netflix och HBO men föredrar Netflix då jag tycker det är mer användarvänligt. Det är inte lite enkelt att hitta filmer/serier på HBO som det är på Netflix tycker jag. Jag gillar även att man på netflix kan spara hela serier i sin lista medans man på HBO måste spara varje enskilt avsnitt.

Mvh Linn

Maria
2017-07-27 09:43
#5

Vi har Netflix och jag är ganska nöjd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

-Aida-
2017-07-27 09:44
#6

Viaplay ville ta extra betalt för några filmer, 29 kr styck, vet inte vad dom sysslar med… Netflix har inte mycket bättre utbud men om man använder proxy till USAs netflix så är det mycket bättre utbud.

Annons:
SuperLimm
2017-07-27 09:49
#7

Jag tycker Netflix har ett rätt bra utbud. Men jag har inte tid att kolla så ofta så det blir kanske någon kväll i veckan, om ens det. Det finns en hel del serier där jag följt tidigare men som jag av många anledningar inte följer lika slaviskt längre så jag har flera säsonger att se ifatt. Blir väl gärna så när man byter ut datorn mot annat om dagarna och kvällarna. Vad gäller filmerna finns det både bra och sämre filmer. Jag är inte så kräsen att det måste vara det allra nyaste som nyss gått på bio eller så.

Mvh Linn

Calcifer
2017-07-27 10:00
#8

#6 Fast nu har de ju blockerat proxys. Jag använde också de, men sen nya blockeringen har jag inte lyckats hitta nåt som fungerar.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Anonym.ifokus
2017-07-27 10:05
#9

Många filmer jag ville se fanns inte, om man hade USAs netflix kunde man se, vet någon hur man gör? T_T

Calcifer
2017-07-27 10:08
#10

#9 Förut gick det att använda gratis proxys. Nu har Netflix blockerat dem. Vad jag förstått finns det betaltjänster man kan använda för att få bättre proxys. Däremot blockerar Netflix dem också vartefter de får reda på dem så jag tycker inte det är värt att betala för det. Men om du vill betala så googla typ Netflix proxys other countries eller något liknande.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Anonym.ifokus
2017-07-27 14:09
#11

#10 Tycker inte heller att det är värt det. Men är det vanlig att man inte kan se populära filmer? Hittar inte t.e.x The Martian eller La la land m.m :/

Upp till toppen
Annons: