Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Serie tips

2016-11-12 21:50 #0 av: Iskall

Vill ha tips på bra serier som jag kan följa. Gärna om de ligger på netflix. Har bla sett "Dexter", "Orange is The new black" o "Flash" som jag gilla mycket.

Anmäl
2016-11-12 21:56 #1 av: Linn Is The New

Stranger Things är en riktigt hit nu på netflix! Väldigt välgjord, rekommenderas varmt. 

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Anmäl
2016-11-12 22:09 #2 av: Iskall

Den har jag oxå sett, väldigt bra serie. Men tack för tipset :-)

Anmäl
2016-11-12 22:51 #3 av: Linn Is The New

Game of Thrones?

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Anmäl
2016-11-17 11:16 #4 av: ilenna90

finns förmodligen inte på netflix, men älskar teen wolf! 

Anmäl
2016-11-19 18:40 #5 av: Iskall

#3 Game of thrones hade jag velat sett, men tyvärr så finns inte den serien på netflix tyvärr. Men annars så hade jag sett den pga att många har sagt att det är en bra serie.

#4 Finns hela Teen wolf på netflix?

Anmäl
2016-11-19 20:09 #6 av: ilenna90

#5 'finns förmodligen inte på netflix' skrev jag (: så jag vet inte då jag inte använder det. men var ett serietips ifall du hade möjlighet att se nån annanstans än netflix! :) 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.