Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Heroes?

2016-10-25 13:54 #0 av: Blue_Lugia

Är det någon som kommer ihåg serien "Heroes" som gick på tv4
för ett antal år sen? Jag älskade den när jag var yngre, jag missade dock en del avsnitt början så nu har jag börjat se om den.

Anmäl
2016-11-12 21:34 #1 av: Iskall

Jag har sett alla de avsnitten. Jätte bra serie. Finns en fortsättning som heter Hereos Reborn. Jätte bra den med, vissa personer dyker upp även i denna serie som var med i första. Rekommenderas att se även den.

Anmäl
2016-11-12 21:34 #2 av: Iskall

Jag har sett alla de avsnitten. Jätte bra serie. Finns en fortsättning som heter Hereos Reborn. Jätte bra den med, vissa personer dyker upp även i denna serie som var med i första. Rekommenderas att se även den.

Anmäl
2016-11-12 22:30 #3 av: Blue_Lugia

#2 Den nya har jag hört inte är så bra. Men det kanske är så att personer
hoppats lite för mycket på den dvs att gamla karaktärer ska komma tillbaka.

Jag kollar igenom original säsongerna nu. Man hinner glömma en hel del genom åren, tror det var 2007 jag såg den på Tv först.
Alltid bråk om Tv:n hemma, så därav att jag missat då och då. ; )

Anmäl
2016-11-25 12:32 #4 av: Iskall

#3 Reborns är bra, men inte lika bra som den första. Men rekomenderar ändå att se den.

Du får sitta uppe på natten och plöja igenom alla avsnitt ;)

Anmäl
2016-11-25 14:26 #5 av: Blue_Lugia

#4 Haha det var mååånga år sen nu. Så nuförtiden kan jag se vad jag vill när jag vill det. ; )

Som sagt det var 2007 så haha. ; )

Anmäl
2016-11-28 10:19 #6 av: Iskall

#5 Du får ta igen det nu då :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.