Annons:
Etiketttv-serier
Läst 793 ggr
blodörn
5/28/16, 7:28 PM

Vilka serier ser ni på just nu?

Vilka serier kollar ni på just nu?
Själv är jag på sista säsongen av Breaking Bad (vilket jag drar ut jättemycket på, för jag vill inte att det ska ta slut.)

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
[Lollo 97]
5/28/16, 7:30 PM
#1

Följer The flash och Fear The Walking Dead, väntar också på att säsong 7 av The Walking Dead ska komma ut ;)

blodörn
5/28/16, 11:05 PM
#2

#1 Vill börja kolla på The Flash, men vet inte om man måste kolla på Arrow först. Har sett Arrow och gillade inte det särskilt mycket.

Do as you would be done by - And think for yourself

[Lollo 97]
5/29/16, 11:07 AM
#3

#2 Inget måste att kolla på Arrow ;) Gillar inte Arrow speciellt mycket jag heller, har försökt kolla på hela säsong ett men tycker serien är lite tråkig.

Carrosh
5/30/16, 10:07 AM
#4

#2 Om du tänkt titta på båda serierna så finns det en lista över i vilken ordning man bör se dem (The Flash började ju när 2 säsonger av Arrow hade gått) och det görs ju en del crossover-avsnitt och saker kommer fram i dem om varandra.

Listan hittar du här:

https://geekritique.net/2015/05/19/arrow-and-the-flash-chronological-order/

De serier jag följer/ser just nu är: Arrow, The Flash, Legends of Tomorrow, Orphan Black, Game of Thrones, Supernatural, Once Upon A Time, Grimm, Continuum, Orange is the New Black, Black Sails, The 100, Archer, Vikings, American Horror Story och Jane the Virgin.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

blodörn
5/30/16, 11:46 AM
#5

#4 Ska spara listan så jag kan kolla på den om jag börjar kolla :)

Do as you would be done by - And think for yourself

Blanksteg
5/30/16, 11:11 PM
#6

Ally McBeal

Annons:
Jojaton
6/22/16, 10:28 PM
#7

Tittar på/följer jättemånga… Game of Thrones, Gotham, Community, New Girl, Daredevil, Jessica Jones, House of Cards, Pretty Little Liars, Teen Wolf, How To Get Away With Murder, Agents of S.H.I.E.L.D., Sherlock, Supernatural, The Big Bang Theory, The Fresh Prince of Bel Air. Säkert glömt ett par. 

Några av dem följer jag och några har ju slutat så de tittar jag på när jag inte har något annat att se.

Johanna - Instagram

nottheonly
6/23/16, 2:09 PM
#8

Veckovis är mitt serieschema ganska lugnt just nu då de flesta serier har uppehåll, men de som finns på mitt veckoschema nu är Outlander, Game of Thrones, Preacher & Pretty little liars. Och mitt pågående martonprojekt är Gilmore Girls!

Kan tipsa om en superbra app/sida som heter TVShow Time som är lite som ett serie-community där man lätt håller koll på sina serier! Jag heter Nottheonly där o där kan man se alla serier jag kollar på om det är någon som är intresserad 😃

Upp till toppen
Annons: