Annons:
Etiketttv-serier
Läst 709 ggr
Valkyrija
5/2/16, 11:22 AM

The 100

Någon mer än jag som slaviskt följt serien The 100? Ska snart påbörja säsong 3 och vore roligt att diskutera serien med fler som sett den 😍

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Hoseok
5/2/16, 11:29 AM
#1

Sträckkollade på the 100 säsong 1-2 under några dagar. Sen påbörjade jag säsong 3 för några veckor sedan och såg senaste avsnittet som släpptes här om dagen.

Valkyrija
5/2/16, 11:33 AM
#2

Åhh den är sååå bra! Har också sträckkollat nu de senaste dagarna, haha. Så otroligt nyfiken på säsong tre 😍

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Hoseok
5/2/16, 11:40 AM
#3

Tyvärr tycker jag att tredje säsongen inte är lika bra som den första och andra. Det är bra story och det märks att de fortfarande har en planerad story att följa, men man har inte samma känsla i säsong 3 som tidigare säsonger.

Men du kanske tycker annorlunda, såklart.

Valkyrija
5/2/16, 2:11 PM
#4

Åh I see. Brukar ofta bli så I guess… Jag blev så ledsen när Finn dog… Hur kunde de döda honom? 😭 Älskade hans och Clarkes story 😍

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Hoseok
5/2/16, 6:43 PM
#5

#4 Du bör nog förvarna innan du skriver spoilers sådär. Tänk om jag skulle skriva rätt ut om någon karaktär i säsong 3 dör. Det är inte så nice..

Hoseok
5/2/16, 6:43 PM
#6

#4 Du bör nog förvarna innan du skriver spoilers sådär. Tänk om jag skulle skriva rätt ut om någon karaktär i säsong 3 dör. Det är inte så nice..

Annons:
Hoseok
5/2/16, 7:00 PM
#7

(Spoilers säsong 2) Med det sagt så gillar jag varken Finn eller Clarke. Ärligt talat så är Clarke den karaktär jag skulle vilja se död härnäst.

Eawysims
5/11/16, 3:26 PM
#8

#7 Varför vill du se henne död? Eller vad är det som gör att du inte gillar henne?

(Spoiler säsong 3 typ) Själv tyckte jag inget speciellt om Finn och Clarke tillsammans, tycker hon passade bättre med Lexa.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Hoseok
5/11/16, 3:27 PM
#9

#8 Jag anser bara att Clarke utvecklats till en karaktär jag verkligen inte gillar. Gillade henne inte ens från början. Kan inte relatera till henne, tycker hon är gnällig och envis på ett sätt som jag verkligen inte går igång på. Hennes sätt att ställa sig över alla stör mig. Hon har utstrålat ett "Jag är mer viktig än er och bättre än er"-sätt sen start, och ja, jag gillar helt enkelt inte det.

Eawysims
5/11/16, 3:46 PM
#10

#9 Aha, förstår hur du menar. Gillar Clarke men gillar nog Raven lite mer.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Upp till toppen
Annons: