Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Vad heter serien?

2015-09-29 23:49 #0 av: Carrosh

Söker namnet på en dramaserie jag sett halva första avsnittet av (tar kål på mig att inte komma på vad den heter).

Det jag minns hände var att en tjej som tidigare varit populär kommer tillbaka till sin hemstad, hon vill inte vara den hon var förut och folk börjar prata bakom ryggen på henne. Hennes mamma anordnar någon slags "välkommen hem"-fest för henne och det var något prat om hennes gamla pojkvän också (om han skulle till festen eller om hon skulle träffa henne, minns inte riktigt).

Någon som känner igen beskrivningen?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl
2015-09-30 12:11 #1 av: Lexie82

Det där är Gossip Girl =)

Anmäl
2015-10-03 20:02 #2 av: Carrosh

Ja, så hette den ja! Tack!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.