Annons:
Etikettskådespelare-och-tv-personligheter
Läst 1359 ggr
Calcifer
7/23/15, 1:15 AM

Vilka skådespelare har ni träffat?

Tänkte det kunde vara kul att se vilka skådespelare (räknar in kvinnliga skådisar där också) ni träffat - och vart, om de var trevliga, osv. :)

Själv har jag träffat

  • Shawnee Smith (Amanda Young, Saw filmerna)
  • Nicholas Lea (Alex Krycek, The X-Files)
  • Gillian Anderson (Dana Scully, The X-Files)
  • Harry Melling (Dudley Dursley, Harry Potter filmerna)
  • Devon Murray (Seamus Finnigan, Harry Potter filmerna)
  • Georgina Leonidas (Katie Bell, Harry Potter filmerna)
  • Stanislav Ianevski (Viktor Krum, Harry Potter)
  • Anthony Head (Giles, Buffy the Vampire Slayer)
  • Brian Krause (Leo, Charmed)
  • Holly Marie Combs (Piper, Charmed)
  • Danielle Harris (Annie Bracket, Halloween)
  • Alfred Enoch (Dean Thomas, Harry Potter filmerna)
  • Craig Parker (Haldir, The Lord of the Rings)
  • Kevin Sorbo (Hercules, The Legendary Journeys)

Det är vilka jag kan komma ihåg så här på rak arm. 
Träffat alla 2011 och 2012 på London Film and Comic Con.

Alla var hemskt trevliga, men Shawnee Smith och Anthony Head tog definitivt hem priset. Fick ordentliga kramar av dem och Anthony Head sa att han var otroligt imponerad att jag orkade med två dagar med så mycket folk trots min asperger och sociala fobi - och som tack för att jag tog mig tid att träffa honom en andra gång fick jag en bamsekram och pussar på kinderna. :)

Shawnee Smith var minst lika underbar, vi stod och pratade om allt möjligt då det inte fanns någon kö lite senare under dagen och sen fick jag äran att slänga bort hennes kaffe för hon var rädd att hon skulle spilla det överallt annars. xD

Georgina Leonidas (Katie Bell) var otroligt rolig också för hon älskade min tatuering och ville skaffa en likadan.

Dela gärna med er om ni har träffat någon skådis. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Jazmin1e
7/23/15, 1:26 AM
#1

Jag såg Kjell Bergqvist för någon vecka sen haha, men annars har jag inte träffat någon skådespelare. :(

Calcifer
7/23/15, 1:28 AM
#2

Det kanske kommer i framtiden! :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Rumblebee
7/23/15, 7:03 PM
#3

Har bara mött Michael Cudlitz som spelar Abraham Ford i The Walking Dead. Var på comic con hör i Nederländerna gör några månader sedan. Skulle vara kul att möta de andra i serien, så att resten av mina walking dead dvds kan bli signerade :)

gromar1942
7/23/15, 10:26 PM
#4

Sven Wollter

Aktion, historik, fantasi. Ja allt finns på Vilda Västern iFokus

MonsterTrollet
8/1/15, 6:32 PM
#5

Jag har bara hejat på Sven Wollter och småpratat och kallat Alice Cooper för sweetie när han signerade skivor mm. Höll på att glömma att jag har pratat med några ur både Stiftelsen och Takida, vi har fotograferat sångaren i Takida, han beställde familjefotografering. Det var lite kul men det är många år sen nu.

Skulle gärna träffa på fler kändisar,  alltid lika kul att se hur de är i sättet mot för på tv.  🙂

Caught in your eyes Lost in your name I will never be the same ❤️

MonsterTrollet
8/1/15, 6:34 PM
#6

#0 där blev jag avis, vad skoj att få träffa så många kändisar och prata med dom.

❤️

Caught in your eyes Lost in your name I will never be the same ❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: