Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Ny säsong av Arkiv X

2015-06-29 17:31 #0 av: VildaVittra

David Duchovny och Gillian Anderson återförenas för ytterligare en säsong av Arkiv X, serien lades ursprungligen ner 2002. 

Nu blir det att titta på alla säsongerna innan den nya kommer, har ju inte sett dom på år och dar.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article21027421.ab

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2015-06-29 17:57 #1 av: Calcifer

Och fansen är i uppror och är nära att bojkotta nya säsongen. ;)

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
私はすごいジェダイです。

Anmäl
2015-06-30 06:35 #2 av: Blanksteg

Längtar! :D

Varför bojkott? 

Anmäl
2015-07-01 09:39 #3 av: Calcifer

Svårt att förklara utan att ge en massa spoilers. Men ja, det är så många som reagerat att Mitch Pileggi (Skinner) har skrivit på sin twitter att fansen ska lugna sig. xD

私はすごいジェダイです。

Anmäl
2015-07-01 21:53 #4 av: Stallmima

Ser fram emot att se de nya avsnitten

Anmäl
2015-07-23 00:52 #5 av: Calcifer

Kan tillägga att William B. Davis återkommer som Cigarette Smoking Man, samt att chansen finns att Nicholas Lea återkommer som Alex Krycek (det är dock inte bekräftat som det ser ut nu). 

Serien har premiär 24 januari 2016, säsongen kommer bestå av sex avsnitt med sista avsnittet som kommer sändas 22 februari 2016. Just nu finns rykten (notera: rykten!) om att säsongen kommer sluta med lite av en cliffhanger eftersom många inblandade skulle vilja göra en eller fler filmer som uppföljare. 

Lägger även till en teaser trailer (som inte avslöjar något specifikt):

私はすごいジェダイです。

Anmäl
2015-07-23 00:57 #6 av: Calcifer

Och som en liten notis bara, så räknas den tydligen inte som en ny säsong av gamla X-Files, utan helt enkelt som en "revival" och kommer inte ha samma upplägg som gamla serien. Om jag förstått det rätt (detta är alltså bara spekulationer utifrån vad jag läst/sett/hört, och bör inte ses som fakta) så kommer avsnitten inte hänga ihop på samma sätt som i originalserien, utan varje avsnitt kommer vara "standalone", och en viss tid kommer passera mellan varje avsnitt.

PS. I morgon ska det tydligen komma ut ännu ett klipp från nya serien.

私はすごいジェダイです。

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.