Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1136 ggr
JuliaRose
4/9/15, 9:55 PM

Era One True Pairings i serier?

Hallå där! Kärlek är ju väldigt viktigt i serier och jag skulle gärna vilja veta, vilket par av alla serier som får er att ställa er upp på sängen och börja applådera när ni ser att dom kysser varandra? Vilket par är erat OTP (one true pairings)?
Mina topp tio är:

10: Ted - Robin - How I Met Your Mother (är förmodligen den enda som shippar dom men Idgaf, shippade dom sen första avsnittet och jag visste att dom var soulmates redan då. 😃)

9:  Captain Hook - Emma Swan - Once Upon A Time 😍

8 Stiles - Lydia - Teen Wolf 

7: Wade - Zoe - Hart Of Dixie

6: Ezra - Aria - Pretty Little Liars 

5: Damon - Elena - The Vampire Diaries

4: Rachel - Finn - Glee 😭❤️ 

3: Summer - Seth - The OC

2: Nathan - Haley - One Tree Hill

1: Blair - Chuck - Gossip Girl 🎂

Annons:
catcult
4/9/15, 10:13 PM
#1

Med åldern har par och vilka som hör hemma med vilka blivit mindre och mindre av intresse, men jag har några gamla godingar som jag nog alltid kommer "shippa" innerst inne.

1. Andie och Pacey i Dawson's Creek

2. Felicity och Ben i Felicity

3. Buffy och Spike i Buffy the Vampire Slayer

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

[RC1393]
4/9/15, 10:17 PM
#2

#0 Åh, Stiles och Lydia!😍

Jag har tyvärr lämnat de vanliga serierna eftersom de är så långa (har inte tid att se ett avsnitt på 40 min i ett svep och hatar att pausa!😃), men nåt gammalt OTP har jag väl…

Aiden och Sally-Being human (US)

Arthur och Gwen❤️- Merlin

John och Mary- Sherlock

Sen har jag massa anime OTP's, drar väl nån av dem:

Gin och Rangiku💔- Bleach

Kaneki och Touka- Tokyo Ghoul

Satomi och Shinichi❤️- Kiseijuu

Flöffo
4/9/15, 10:20 PM
#3

Killian och Emma från Once Upon A Time

Elena och Damon från The Vampire Diaries

Seeley och Temperance från Bones

Angela och Jack från Bones

Astrid och Hiccup från Draktränaren (vet inte om det räknas men det finns en serie till filmerna)

Det är nog dem jag kommer på :)

//Flöffo

Flöffo
4/9/15, 11:37 PM
#4

Förresten så älskar jag även Caroline och Niklaus (tvd), men har börjat acceptera att de troligen aldrig kommer bli tillsammans :/

//Flöffo

MaxFlickan
4/13/15, 1:26 PM
#5

Hmmm…

Andie och Pacey i Dawsons Creek.

Spike och Drusilla i Buffy.

Sara och Oliver i Arrow.

Bonnie och Damon i TVD, och Hayley och Klaus. Fast det är väl mera i TO?

Gwen och Jack i Torchwood.

Addison och Derek, Mark och Lexie samt Alex och April i Grey´s Anatomy.

….. Ni anar ett tema här, eller hur?

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

nottheonly
4/14/15, 2:03 AM
#6

Hmm…
(utan inbördes ordning typ) 
Ian&Mickey-Shameless
Regina&Robin-Once upon a time
Buffy&Spike-Buffy the vampire slayer
Emma&Hook-Once upon a time
Zoe&Wade-Hart of dixie
Haley&Nathan-One tree hill  
Felicity&Oliver-Arrow
Veronica&Logan-Veronica Mars

Och så har jag ett ship som jag aldrig kommer sluta hoppas(och drömma) om och som är bland de största ever, Dean&Cas-Supernatural. (haters gonna hate) 😃

Annons:
nottheonly
4/15/15, 11:35 PM
#7

Nu eftersom jag börjat kolla på Outlander så måste ju bara Claire & Jamie nämnas också 😍

UrchinFamiljen
4/19/15, 6:37 PM
#8

Johnlock (Sherlock & John) - BBC Sherlock Mmh, mitt absoluta one true pairing 😚 Sen har jag börjat shippa Destiel (Dean & Castiel) - Supernatural lite, men vill inte falla för djupt liksom. Det är ju så painful när det aldrig blir något på riktigt för shippen! Så sad..😔

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

JuliaRose
4/26/15, 1:59 PM
#9

#4 Shippade dom sjukt mycket förut också faktiskt! Men som sagt, dom kommer förmodligen aldrig hända nu när Stefan har kommit in i bilden och dom är i två olika serier nu. 😐
#6 Ååh Outlaw Queen! Shippar dom också sjuuukt mycket, Regina förtjänar verkligen Robin och sitt lyckliga slut (även om hon har mördat halva enchanted forest, hon har ju blivit en så mycket bättre människa nu)! 😍

Upp till toppen
Annons: