Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1076 ggr
Hoseok
2015-02-22 05:40

Better Call Saul

Vad tycker ni om Better Call Saul hittills?

Jag har lite blandade känslor. Jag har bara sett två första avsnitten, och jag får samma känsla som när jag kollade på Breaking bad: Seg början. Jag älskar breaking bad och när jag väl var inne i det så kunde jag inte sluta kolla.

Så jag försöker ge serien en chans. Jag tycker det är oerhört mysigt att de slängt in karaktärer från breaking bad lite här och var, längtar tills det kanske dyker upp fler!

Annons:
Cireea
2015-02-22 13:02
#1

Jag har inte ens sett Breaking Bad men vill så gärna göra det. Anledningen till att det inte blivit av är säkert av samma anledning som jag började se GoT när serien kommit 4 säsonger in och det är nämligen att folk hypar så över serien. 

När folk (överallt i världen) hypar över samma serie och det enda man ser inne på 9gag är den serien då blir jag lite anti. Det var som jag sa "Jag tänker aldrig se GoT" och nu ser jag GoT så jag kommer antagligen se Breaking Bad och om jag gillar den serien kommer jag antagligen se Better Call Saul.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Hoseok
2015-02-22 13:04
#2

#1 Du är för hipster. 😂

Cireea
2015-02-22 13:06
#3

#2 Hahahaha 😂

Mja, ofta har jag märkt att när andra hypar över serier så får man förväntningar som sen krossas totalt när man börjar se serien själv så därför brukar jag vänta tills det värsta är över så man inte får samma press att gilla serien. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Dark-lord]
2015-02-22 16:26
#4

Gillar verkligen det jag sett hittills, åtminstone. Samma känsla som Breaking Bad!

InkaAthilea
2015-05-02 18:14
#5

Jag älskar det! Men kom på att jag inte sett det på ett tag…glömt bort det.  så har säkert några att titta på ikväll. *yay* :)

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

Sindri
2020-03-04 17:52
#6

Den här serien har ju blivit hajpad och höjd till skyarna så vi började titta på den och har sett två avsnitt.
Jaga fattar ingenting? Vad har den inledande scenen med mannen som jobbar på ett hak och tittar på en gammal videofilm med reklam för en advokat som heter Saul Goodman, att göra med advokaten som sedan är huvudpersonen och som inte ens heter Saul Goodman?

Jag avskyr s.k. underhållningsvåld som t ex  det de där skateåkarna råkar ut för. Var någonstans är det roligt att de blir slagna, bundna och får benen brutna?

Var är det roligt med en människa som ständigt misslyckas och gör bort sig och hamnar i ohållbara situationer.

Vill inte veta allt, men bara veta av er som sett mer om det är såhär det fortsätter, för då är det inget för oss.

Annons:
Upp till toppen
Annons: