Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Dokumentärer och samhällspogram

Nyheter/rapport

2015-02-17 17:03 #0 av: [JenniN]

Kollar ni på rapport eller nyheter? 

Jag brukar kika på nyheter när jag kommer ihåg det.

Tycker för övrigt att det är jättetråkigt att TV4 har nyheter mitt i filmerna på lördagar :) 

Anmäl
2015-02-17 17:30 #1 av: neasfotografier

Blir inte så mycket alls av det faktiskt. Tittar mest på TV mellan 20-22. Så när nyheterna börjar kl 22 så går jag och lägger mig Glad
Och håller med dig om att nyheterna mitt uppe i filmer på helger är oerhört störande.. Lipar

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Anmäl
2015-02-17 17:30 #2 av: Cireea

Oftast inte LiparNär jag bodde hem såg jag en del på nyheterna men nu när jag flyttat läser jag mest nyheterna på internet. 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-02-17 19:27 #3 av: Kneko

Alltså.. ja. Ibland. Men är inte som att jag sätter mig ner för att kolla på nyheter, jag kollar när det ba blir så.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.