Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Film på TV

Kvällens filmer 16/2

2015-02-16 14:41 #0 av: Cireea

Det brukar inte gå särskilt många filmer under veckorna men jag skriver upp dom som går ändå! 

Kanal 9
21:00 - Clash of Titans

Kanal 11 
21:00 -  You Again

TV12 
22:00 - Polisskolan 2 - Första uppdraget 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-02-16 14:48 #1 av: Cireea

Clash of Titans är ju en rätt bra film, undrar om man kanske ska se den ikväll. SkrattarJag har verkligen inget liv inser jag nu... 

Anmäl
2015-02-16 14:56 #2 av: Dark-lord

Den har rätt dåligt betyg, tror hellre jag ser något annat i så fall, men klart du får gilla den, säger inget om det, man kan inte alltid gå efter kritik! :)

Jag ska nog se The Green Mile sen själv. Tänkte först kanske beställa den men laddade hem den för  vill hinna se den innan sportlovet är över. :P 

Anmäl
2015-02-16 15:02 #3 av: Cireea

Jag tycker inte att 5,8 på IMDb är dåligt betyg. Allt över fem är värt att se! 

Anmäl
2015-02-16 15:05 #4 av: Dark-lord

För mig är det nog runt 7 det är värt att se, filmerna runt 5 brukar enligt min erfarenhet vara mediokra. Men är ju självfallet subjektivt! 

Anmäl
2015-02-16 15:06 #5 av: Cireea

Hahah, tur att vi är olika Skämtar

Anmäl
2015-02-16 15:07 #6 av: Dark-lord

Alltså, är så underbart hur aktivt ifokus är. Trodde alla Svenska forum dött ut för länge sen men här kan folk svara på någon minut! :P 

Offtopic men ville bara få ur mig det. xD 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.