Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Tävlingar och TV-galor

Melodifestivalen 2015

2015-02-09 19:16 #0 av: monstermash

Nu har första deltävlingen i Melodifestivalen ägt rum! Jag tänkte köra som 2013 och recensera bidragen och tävlingen under tävlingens gång, hoppas ni väljer att haka på!

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2015-02-09 19:19 #1 av: Vovisch nr2

Jag vill gärna följa! =)

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Anmäl
2015-02-09 19:31 #2 av: [JenniN]

jag också!

Anmäl
2015-02-16 13:47 #3 av: Dark-lord

Accepterar att ni gillar det men jag ogillar Melodifestivalen. 

Anmäl
2015-02-23 09:08 #4 av: [JenniN]

Måste säga att det vore ganska häftigt i eurovision om Sverige representeras av en jojk. 
Dock så tror jag att många röstar honom vidare på minnet av den första jojken han framförde i talang. Just den jojken tycker var helt klart den bästa.

Anmäl
2015-02-23 14:14 #5 av: Kneko

Det som var så tråkigt med Jon Henrik på Melodifestivalen var att han överröstades av kören. Det blev liksom lite konstigt. 

Anmäl
2015-02-23 18:55 #6 av: neasfotografier

Ja, du kanske har rätt. Tyckte inte om dansarna han hade och tyckte att de som körade och hängde i luften med stora vita skynken såg läskiga ut.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Anmäl
2015-02-23 20:08 #7 av: Kneko

#6 REagerade också på dansarna, haha. Jag respekterar om/att det kan vara någon slags dans som utövas i norra Sverige, men det såg mest.. konstigt ut på melodifestivalen. Passade liksom inte.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.