Annons:
Etiketttv-spel
Läst 914 ggr
javetinte
2015-01-11 22:22

xbox 360, spel att spela tillsammans

Tror jag hamnade rätt.

Är de någon som har något tips om något spel till xbox 360 som man kan spela tillsammans med någon. Alltså inte online utan tillsammans, brevid varandra.? När jag kollar runt på spel finns de nästan bara sånna pang pang spel man spelar ensam..

Annons:
Candela
2015-01-11 22:23
#1

Beror ju på vad för typ av spel du gillar :)

Jag och min pojkvän spelar tillsammans bland annat Dungeon Defenders, Diablo, Minecraft, Borderlands, Far Cry.

javetinte
2015-01-11 22:26
#2

Kan man spela minecraft multiplayer så?

Candela
2015-01-11 22:28
#3

Ja, man kan spela tillsammans framför tv:n, offline.

javetinte
2015-01-11 22:30
#4

Åh vad kul, älskar minecraft på datorn så då är de nog skoj :D

yeahsica
2015-01-11 22:35
#5

Jag älskar Castle Crashers (finns i Xbox inbyggda shop) och alla jag spelat det med har gillat det också. Samma som har gjort det spelet har även gjort Battleblock Theater (finns också i shopen) som är ganska kul. Gillar även Rayman Origins och Rayman Legends multiplayer. Left 4 Dead (2) var sjukt kul att spela 8 pers och dela upp sig 4 st som "hjältar" och 4 st som zombies, men det är ju en helt annan typ av spel än de andra jag nämnt.

Candela
2015-01-11 22:37
#6

#4 Det är knepigt i början att lära om till nya kontroller, men när man väl har gjort det är minecraft på XBOX sjukt mycket smidigare när man ska bygga saker!

Det negativa är att världen inte är obegränsad som på datorn.

Annons:
javetinte
2015-01-11 22:48
#7

#6 Aa jag är egentligen mer en playstation människa, men de är min pojkvän som har xbox sen innan så jag försöker hitta spel (:

Roze4235
2015-01-13 13:01
#8

Om du gillar/har Kinect (Du är kontrollen, ungefär som när du andvänder eyetoy till playstation 2.) så kan jag rekommendera "Dance Central 1,2 & 3", "Hip Hop Dance Experience", "Just Dance", "Kinectimals" & "Kinect Adventures". Man brukar få väldigt roliga stunder tillsammans när man spelar bla. Dance Central & Just Dance, dock minns jag inte hur det var med Hip Hop , men har för mig att den var lika rolig den med! Sedan är dem andra roliga också, men du kommer förstå varför dem jag sade kommer få dig att skratta. // "Roze".

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Upp till toppen
Annons: