Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2388 ggr
nottheonly
2015-01-09 00:49

Favorit?

Vilka är dina favorit karaktärer i serievärlden? (I know, supersvår fråga!) 
Jag har så många favoriter i många olika serier så det är svårt att bara välja ut några stycken.. får lite ångest över det. Haha! men här är några iallafall 👍**

Mina top 5 kvinnliga karaktärer (utan inbördes ordning) :**

Veronica Mars - Veronica Mars
Clarke - The 100
Regina - Once upon a time
Buffy - Buffy the vampire slayer
Cordelia - Buffy / Angel

Mina top 5 manliga karaktärer(utan inbördes ordning):
Spike - Buffy the vampire slayer
Castiel - Supernatural
Sawyer - Lost
Stiles - Teen Wolf
Mickey - Shameless

Annons:
Potatisen
2015-01-09 09:35
#1

Gör likandant som dig och listar mina favoriter Top 5 kvinnliga karaktärer utan inbördes ordning La Fontaine/Susan - Carmilla Gwen - Merlin Jo Harvelle - Supernatural Belle - Once upon a time Rebekah Mikaelson- The originals (Jag gillar inte Vampire diaries och slutade kolla på det innan hon kom) Top 5 manliga karaktärer utan inbördes ordning Spike - Buffy/Angel (Min absoluta favoritkaraktär genom tiderna) Dean Winchester - Supernatural Kol Mikaelson/Kaleb - The Originals Eric van der Woodsen - Gossip Girl Captain Hook/Killian Jones - Once upon a time

nottheonly
2015-01-09 11:15
#2

#1 Jag har verkligen fastnat för Spike!! nyss börjat på säsong 5 av Angel och jag är så happy över att han är med. Tycker om alla dina karaktärer du har listat! Speciellt Hook,Kol & Dean.  La Fontaine/Susan vet jag inte vem det är, har inte hört talas om Carmilla.

neasfotografier
2015-01-09 11:26
#3

För mig är det mycket svårare att lista kvinnliga karaktärer för oftast slutar det ändå bara med att jag stör mig på de flesta. De nedan är typ de enda jag inte stör mig på i slutändan.

Topp 5 kvinnliga favoritkaraktärer utan inbördes ordning:
1. Pam - True Blood
2. Natalie Dormer i Game of Thrones. Glömt vad hon heter i serien bara för det..
3. Hon som säger "You know nothing, Jon Snow" i GoT, glömt vad hon heter också, haha!
4. Tara - True Blood
5. Effie Trinket - Hungergames (inte direkt en serie jag vet)

Topp 5 manliga favoritkaraktärer utan inbördes ordning:
1. Chibs - SoA
2. Jax Teller - SoA
3. Eric Northman - True Blood
4. Dean Winchester - Supernatural
5. Castiel - Supernatural

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

nottheonly
2015-01-09 11:31
#4

#3 Haha, samma här! det är ofta någonting med kvinnliga karaktärer som jag blir irriterad på, kanske för att vi kvinnor är lite mer irriterande? 😉 Pam är också en av mina favoriter & alla i den manliga listan med 👍

neasfotografier
2015-01-09 11:39
#5

#4
Ja, förmodligen därför hahah! Tål inte brudar 😉

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Roze4235
2015-01-09 17:37
#6

Det ända jag vet (avskyr att sätta top 5) är att mina favorit manliga skådisar är Leonardo DiCaprio, Tom Hanks & så gillar jag rollen Sean Penn gör i "I Am Sam".

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Annons:
Calcifer
2015-01-10 14:07
#7

Min lista skulle bli för lång.

Men en klar favorit är Linda i Becker, som spelas av min absoluta största idol, Shawnee Smith. Som jag är lycklig nog att ha fått träffa t.o.m. Och Scully från Arkiv X, som jag också träffat. Och Giles i Buffy, som jag också träffat. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

nottheonly
2015-01-10 19:13
#8

#6 👍

#7 Ja. om jag skulle rabbla upp alla mina skulle listan också blivit för lång.. men åh vad avis jag blev nu då!! GILES!!

Calcifer
2015-01-10 21:53
#9

Anthony Head är helt fantastisk. Alltså, jag pratade med honom tre-fyra gånger, sista gången grinade jag som ett as för jag mådde så psykiskt dåligt av allt som pågick omkring mig, allt folk, etc, och han pussade båda mina kinder och sa att trots min asperger var jag stark som FAN som orkade dit. Och jag började storgrina och då fick jag världens kram,


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Marvel-lous
2015-01-13 16:08
#10

Top 5 kvinnliga karaktärer 
Kara "Starbuck" Thrace - Battlestar Galactica
Elaine Benes - Seinfeld
Aeryn Sun - Farscape
Debra Morgan - Dexter
Olivia Dunham - Fringe

Top 5 manliga karaktärer 
Merlin - Merlin
Leonard "Bones" McCoy - Star Trek 
Dean Winchester - Supernatural 
Dr. John Watson - Sherlock
Captain Malcolm Reynolds - Firefly

JuliaRose
2015-04-09 21:41
#11

Top 5 kvinnliga karaktärer 
Gossip Girl - Blair Waldorf | Glee - Rachel Berry (fast gillade inte henne i säsong fem&sex lika mycket som i tidigare säsonger) | Pretty Little Liars - Hanna Marin | 90210 - Naomi Clark | Once Upon A Time - Regina Mills | One Tree Hill - Brooke Davis | Hart Of Dixie - Lemon Breeland | The Vampire Diaries - Katherine Pierce& Caroline Forbes. Jag vet att det blev nio nu, men jag kan inte ta bort nån av dessa, älskar alla dom alldeles för mycket. 😃

Top 5 manliga karaktärer 
The OC - Seth Cohen | Teen Wolf - Stiles | Once Upon A Time - Captain Hook | Glee - Finn Hudson | New Girl - Schmidt | How I Met Your Mother - Barney Stinson& Marshall Eriksen | Hart Of Dixie - Wade Kinsella | Gossip Girl - Chuck Bass. 

Fast Cohen& Waldorf is the shit. 😍 Det är så kul att dom är tillsammans i verkligheten!

Upp till toppen
Annons: