Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 2227 ggr
Cireea
12/17/14, 8:51 PM

Final i Paradise Hotel

Ikväll är det final i Paradise Hotel, vilka vill du ska vinna? Vad hoppas du händer i kvällens sista avsnitt?

Kvar i paradiset är: 
Paow
Eric 
Jasse 
Freddie 
Kristian


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
ilenna90
12/17/14, 9:10 PM
#1

(känns som jag stalkar dina trådar här på iFokus haha! men det råkar bara hända att du är värd för dom ämnen jag gillar x)

Jag vet ju dessvärre vem/vilka som vinner redan -.- så tråkigt när deltagarna själva alltid ska avslöja allt!

Men jag vet faktiskt inte vem jag håller på. Tyckte om Eric från början, men efter att han kom tillbaks sista gången tycker jag han har blivit riktigt douche:ig :/ 
freddie gillade jag också innan men tycker han börjat köra alldeles för fult. 
Så får nog säga Kristian helt enkelt. Som ensam vinnare.

Cireea
12/17/14, 9:15 PM
#2

#1 Hahah ingen fara! Bra att ha någon som syns ofta 😃

Jag gillar inte att alla förutom 2 som är i final har kommit tillbaka efter dom åkt ut tidigare. Eric har haft 700 liv känns det som och det är inte alls roligt at han kommit till final när han blivit utslagen ett par gånger redan. 

Jag har också hört om vilka som ska vinna 😟Sjukt tråkigt…det läckte ju ganska tidigt i säsongen. Redan från början, eller?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

neasfotografier
12/17/14, 9:20 PM
#3

Jag ville ju att Saga och Kristian skulle vinna. Gillar alla andra deltagare som är kvar mycket mindre nu än förut. Eric har jag väl ändå tyckt varit helt okej men orättvist att han fått komma in så många gånger efter att ha åkt ut. Är bara Kristian som jag gillar nu och han kommer ju inte vinna så :/

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

ilenna90
12/17/14, 9:27 PM
#4

#2 hihi 😃

nej eller hur, jättetråkigt! Jag följde inte hela säsongen förra året utan kom in efter ungefär halva så jag vet inte om det brukar vara så? Att alla kommer tillbaks hundra gånger om haha? 

Ja jag tror det -.- Och hörde från folk som följde Paow på instagram att hon lagt upp bilder med Samir från Mexico och grejer så det var ju ingen större överraskning att dom två skulle komma in heller..

Cireea
12/17/14, 9:30 PM
#5

Förra året kom dom inte in såhär ofta och inte så många deltagare heller. Fine, en eller två personer kan få komma tillbaka EN gång för att göra det lite spännande men när såhär många får en andra chans blir det löjligt…


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

ilenna90
12/17/14, 9:33 PM
#6

Ja verkligen. Men tex. Kian saknade jag faktiskt så tyckte det var kul att han kom in - men då hade ju han varit borta i flera veckor. Det känns verkligen inte kul när Saga åker ut och sen dyker upp nästa dag ungefär O_o Måste kännas rätt ovärt för deltagarna att planera för vem dom vill ha ut när personen ifråga till 99% kommer vara tillbaks innan nästa vecka är slut liksom.

Annons:
Cireea
12/17/14, 9:35 PM
#7

#6 Exakt min tanke! Det är inte ens roligt att titta då.. har skippat de senaste veckorna just på grund av detta men vill ändå se finalen. 

#3 Neeej, Saga och Kristian?! 😮Hela den här säsongen kunde ha hetat Saga Hotel, tycker verkligen inte om henne. Hennes gnäll har jagat mig när jag sover. Kristian är också en sjukt jobbig person som är så himla naiv.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

ilenna90
12/17/14, 9:39 PM
#8

Försöker komma på om det är Nån jag gillat tidigare men det är svårt alltså haha. Tyckte om Kian emellanåt och efter ungefär halva säsongen började jag tycka Smail var rätt skön ändå haha. Med alla planer han haft för sig hade det faktiskt varit kul om han vunnit. 
Eller jo just ja! Erwin gillade jag - men tror typ att jag var den enda? Och så blev han ju inte så långvarig heller.

Cireea
12/17/14, 9:43 PM
#9

Jag tycker den här säsongens deltagare har varit lite…jag vet inte riktigt. Tråkiga? Det har inte varit de här intrigerna som brukar vara. Fast sen så tycker jag att Sveriges PH är mycket dåliga jämfört med Danmarks och Norges. 

Jag gillade Jasmine (inte Jasse med läpparna). Dock var det synd att dom var så himla elaka mot henne trots att hon inte gjort något fel 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

ilenna90
12/17/14, 9:50 PM
#10

ja väldigt tråkiga!
Jag har inte sett nånting från norges eller danmarks, mer än något klipp dom visat i studio paradise nån gång tror jag. Men tror mycket väl att dom är bättre med tanke på vår nivå i år. 

Ja alltså har det inte varit väldigt mycket mobbing den här säsongen? Tycker det har varit riktigt jobbigt att kolla emellanåt! Ylva och Jasse i ett team är rent ut sagt obehagligt tycker jag O_o 

En till sak jag stört mig riktigt mycket på den här säsongen är att typ alla redan känner varann? Kändes som att varenda en som kom in var kompisar/ex/bekanta/osv.osv Och att det dessutom var fler än man fick höra. Tex. så kände ju Saga tydligen Chris som var inne där en sväng också. Och det nämnde hon ju inte i tv direkt. Och nån kände Amandus med tror jag.

Cireea
12/17/14, 9:58 PM
#11

Oja! Jag älskar framför allt att det är mycket mer spel i deras säsonger. Inte lika mycket fjant som i Sveriges Paradise Hotel. 

Jo, jag tycker det. Jasmine fick utstå mycket skit från den duon. 😕

Jag tror även att Tv3 försöker smyga med att många känner varandra men jo, det har varit mycket bekantskap i den här säsongen.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: