Annons:
Etiketttv-serier
Läst 732 ggr
Silversak
11/5/14, 7:13 PM

Vilken serie??

Hej!

För ett tag sedan såg jag jättelite av ett avsnitt av en serie, jag kommer inte ihåg vad den heter och håller på att bli tokig!

Tror att skådespelaren Britt Robertson var med i den, eller någon som är väldigt lik henne. Iaf så det jag hann se var att hon skulle köpa något någonstans och så hittade hon en ring på golvet. Och när hon rörde vid ringen så befann hon sig på en helt annan plats utomhus. När hon släpper  ringen är hon tillbaka på samma ställe igen. Detta är i princip allt jag kommer ihåg… Någon som kan ha en aning?

Har försökt att googla, men kan inte hitta något!

Annons:
Cireea
11/5/14, 7:17 PM
#1

Vilken kanal var det på? :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Silversak
11/5/14, 7:22 PM
#2

Streamade hehe :)

Cireea
11/5/14, 7:24 PM
#3

#2 Ååh, ja då blev det ju svårare. Kolla i den här listan med Britt och se om du hittar något som kan vara den serien, kolla trailers osv: http://www.imdb.com/name/nm1429380/?ref_=nv_sr_1


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Silversak
11/5/14, 7:25 PM
#4

Har redan gjort det men hittar inte :(

Cireea
11/5/14, 7:27 PM
#5

Typiskt :/ Jag har ingen aning… hoppas någon annan vet! :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

VildaVittra
11/5/14, 8:21 PM
#6

Det är inte något av avsnitten av Secret circle? Låter som något som skulle kunna hända där (har bara sett första avsnittet).

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Silversak
11/5/14, 8:54 PM
#7

Tack ändå! :) #6 nej det är det inte :/ har sett alla avsnitt av den serien.

Cireea
11/5/14, 11:27 PM
#8

Jag tänkte direkt på typ American horror story eller så men då jag inte sett något av avsnittet så kan jag inte säga om det är helt fel.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Indriz
11/6/14, 4:43 PM
#9

Jag tror jag vet vilken det är -- Tomorrowland -- tror det är en film dock? Jag har bara sett trailern. Det är Britt Robertson och i filmen har hon varit i ungdomsfängelse eller något och kommer ut.  Bland hennes tillhörigheter ligger en knappnål och när hon rör den så ser hon något annat. När hon sedan släpper den så är hon tillbaka.

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

Silversak
11/6/14, 9:22 PM
#10

Aha, ska ta och kolla upp det! Dock är/var jag rätt säker på att det var en ring… men ska kolla upp det så ser vi om det är den trots allt! :) Inte omöjligt att det är en film jag tänker på :P

Upp till toppen
Annons: