TV-serier

Vilken serie??

2014-11-05 19:13 #0 av: Silversak

Hej!

För ett tag sedan såg jag jättelite av ett avsnitt av en serie, jag kommer inte ihåg vad den heter och håller på att bli tokig!

Tror att skådespelaren Britt Robertson var med i den, eller någon som är väldigt lik henne. Iaf så det jag hann se var att hon skulle köpa något någonstans och så hittade hon en ring på golvet. Och när hon rörde vid ringen så befann hon sig på en helt annan plats utomhus. När hon släpper  ringen är hon tillbaka på samma ställe igen. Detta är i princip allt jag kommer ihåg... Någon som kan ha en aning?

Har försökt att googla, men kan inte hitta något!

Anmäl
2014-11-05 19:17 #1 av: Cireea

Vilken kanal var det på? :) 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-11-05 19:22 #2 av: Silversak

Streamade hehe :)

Anmäl
2014-11-05 19:24 #3 av: Cireea

#2 Ååh, ja då blev det ju svårare. Kolla i den här listan med Britt och se om du hittar något som kan vara den serien, kolla trailers osv: http://www.imdb.com/name/nm1429380/?ref_=nv_sr_1

Anmäl
2014-11-05 19:25 #4 av: Silversak

Har redan gjort det men hittar inte :(

Anmäl
2014-11-05 19:27 #5 av: Cireea

Typiskt :/ Jag har ingen aning... hoppas någon annan vet! :) 

Anmäl
2014-11-05 20:21 #6 av: VildaVittra

Det är inte något av avsnitten av Secret circle? Låter som något som skulle kunna hända där (har bara sett första avsnittet). 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-11-05 20:54 #7 av: Silversak

Tack ändå! :)

#6 nej det är det inte :/ har sett alla avsnitt av den serien.

Anmäl
2014-11-05 23:27 #8 av: Cireea

Jag tänkte direkt på typ American horror story eller så men då jag inte sett något av avsnittet så kan jag inte säga om det är helt fel. 

Anmäl
2014-11-06 16:43 #9 av: Indriz

Jag tror jag vet vilken det är -- Tomorrowland -- tror det är en film dock? Jag har bara sett trailern. Det är Britt Robertson och i filmen har hon varit i ungdomsfängelse eller något och kommer ut.  Bland hennes tillhörigheter ligger en knappnål och när hon rör den så ser hon något annat. När hon sedan släpper den så är hon tillbaka.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.