Övrigt om TV

Program som inte längre sänds

2014-09-07 15:41 #0 av: Cireea

Finns det något program du saknar att se men som inte längre sänds? 

Berätta gärna! 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-09-07 15:47 #1 av: liljegren

En fyra för tre, sally och rena rama rolf...

Anmäl
2014-09-07 15:48 #2 av: MoaL

Breakout kings. Jag älskar den serien, men den lades ned. Ledsen

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Anmäl
2014-09-07 15:52 #3 av: VildaVittra

Sitter just och tittar på de tio säsonger som finns av den gamla serien "Doktorn kan komma" och önskar att de skulle ta upp den igen. Fast risken är väl att den skulle bli lika dålig som moderna serier där allt numera handlar om att vara snygg samt statusprylar. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl
2014-09-08 10:23 #4 av: Potatisen

Skulle vilja se fame

Anmäl
2014-09-08 21:02 #5 av: Blanksteg

En ängels tålamod, Firefly, Dollhouse, Buffy the Vampire Slayer, Arkiv X.

Anmäl
2014-09-09 01:49 #6 av: Cireea

Ni nämner faktiskt intressanta program, en del som jag själv helt glömt bort! En ängels tålamod var ju så grymt! Kär

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-09-09 18:28 #7 av: Rumblebee

Skenet bedrar, 'Allo 'Allo 'emliga armen, Happy days, Pang i bygget, Pantertanter, Emmerdale, Lilla huset på prärien

Och så de serier som blev nedlagda (vet inte om någon av de jag listat ovanför lades ned): V (den från 2009), The River, Bedlam (tror i alla fall den serien blev nedlagd ?), Heroes (satan vad jag stör mig på att den serien inte höll)

Anmäl
2014-09-09 18:54 #8 av: VildaVittra

#7 Emmerdale sänds ju fortfarande. 

Vad hjälper det mig om jag hatar dig? Det rör dig inte i ryggen – men jag mår dåligt. Så, medvetet eller omedvetet så gör jag inte det.- Hédi Fried, överlevande från Auschwitz

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.