Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Övrigt om TV

Vad skulle du välja?

2014-08-27 01:50 #0 av: Cireea

Om du tänker dig en regnig, blåsig och rent allmän kall höstdag. En dag då man helt enkelt väljer att stanna inne istället för att gå ut. 

Vad skulle du se på då? 

Det behöver inte vara något som går på TV just då, det är fritt val!

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-08-27 12:44 #1 av: catcult

Då hade jag passat på att plöja igenom första säsongen av Halt and Catch Fire igen, bästa serien jag sett på mycket länge!

Anmäl
2014-08-29 11:27 #2 av: [Ztevo]

Kanske serien "Tredje klotet från solen"..

Anmäl
2014-08-30 18:48 #3 av: leemland

Har blivit lite sugen på att se Cityakuten från början Glad Annars Disneyfilmer Skrattar

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för modellfoto.ifokus.se/ & aupair.ifokus.se/

Anmäl
2014-08-30 19:11 #4 av: [peter54]

Sherlock med Benedict Cumberbatch och Martin Freeman.

Medarbetare på Reptiler iFokus

Anmäl
2014-08-31 02:55 #5 av: nottheonly

Hmm.. skulle tro att det skulle bli någon serie. ^^ 

Anmäl
2014-08-31 07:24 #6 av: [Oceansoul]

Pretty Little Liars helt klart. Skulle antagligen hoppa till varje gång A dyker upp väl time:at med att man hör åskan mullra i bakgrunden. 

Anmäl
2014-09-01 10:27 #7 av: jokkoono

En bra film, nån Beckfilm eller så.

Sajtadmin på Funktionshindrade iFokus.

http://funktionshindrade.ifokus.se/

Anmäl
2014-09-11 23:42 #8 av: GIKmio

Jag är ett stort fan av Vänner och har sju säsonger på DVD.. och då saknas det några som jag inte lyckats få tag på. Men sju säsonger täcker en hel dag Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.