Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-reklam

Den dummaste reklamen?

2014-08-12 23:58 #0 av: maxiq

Mycket dum reklam har man ju råkat se men den som går nu för Head&Shoulders Thick & Strong-schampo tar något slags bottenpris då en snygg tjej inte uppmärksammas på en fest bara för att hon har tunt hår. Som tur är så finns det ju bot...

"Sometimes thin hair can make you feel invisible. But not with new Head & Shoulders Thick and Strong Collection"

Jag har tyvärr inte hittat den på nätet på svenska men här finns den engelska.

Vilken reklam tycker du är den dummaste just nu?

Anmäl
2014-08-13 00:24 #1 av: Michaela-N

Den dummaste jag sett får nog bli den här. Gick på TV för ett par-tre år sedan.

Anmäl
2014-08-13 00:31 #2 av: Galenidjur

Har sett en hel del korkade reklamer, men den den här är nog den sämsta.  Ska detta vara roligt eller?

StjärnorMedarbetare på jattekanin.ifokusStjärnor
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Anmäl
2014-08-13 00:43 #3 av: Michaela-N

#2 Hahah jag tycker den är rolig Gapskrattar

Anmäl
2014-08-13 15:57 #4 av: [Oceansoul]

Jackpot Joy (eller vad det nu heter) låter som att det är folk som inte är riktigt friska som pratar.. inte för att det nödvändigtvis är dåligt att de får yttra sig men förstår inte sammanhanget i reklamen.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.