Annons:
Etiketttv-reklam
Läst 1574 ggr
Bill&Bull
8/12/14, 11:32 PM

vad säger hon i reklamen? !

Hej. Jag och min sambo blir larvigt oense om vad en säger i reklamfilmen, det är jackpott joy när dom är någon typ av grottmänniska. En man säger grattis - Hon kramar en man och han frågar "vem är han" Vad säger hon då?! Hoppas någon med bättre hörsel kanske vet ;) så vi kan få ett slut på detta, blir lika galen varje gång reklamen dyker upp. Tack på förhand !

||My Love For Animals Is Immortal||

Annons:
Stallmima
8/12/14, 11:39 PM
#1

Tror jag hört hon säger "Det är Fredrik, det  är chattvärden" om det nu är samma reklam vi tänker på  😛haha nu kom den precis på tv

Nicollan
8/12/14, 11:39 PM
#2

"Det är Fredrik, chatt värden" gissar jag på. Men håller med om att dialekten inte är den lättaste att förstå :P

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Zakaraa
8/12/14, 11:42 PM
#3

Antar att du syftar på denna?
https://www.youtube.com/watch?v=y12pmzjNvIw

Det är Fredrik, Chattvärden
(se klippets beskrivning)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Bill&Bull
8/12/14, 11:47 PM
#4

Haha nej är det sant! Då hade sambon rätt.. Men skönt att man kan få det ur världen nu då;) tack för era svar

||My Love For Animals Is Immortal||

Lia
8/12/14, 11:52 PM
#5

Vad tänkte du att hon sa? :)

Cireea
8/12/14, 11:53 PM
#6

Är också nyfiken över vad du trodde :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Bill&Bull
8/13/14, 6:55 AM
#7

Jag hörde verkligen inte att hon sa chatt utan tyckte det lät med någonting på kl, men fick det aldrig till ett ord ; p

||My Love For Animals Is Immortal||

[Oceansoul]
8/13/14, 3:59 PM
#8

Vet inte om det har med att jag har bott i Landskrona men jag hade inga som helst problem att höra vad hon säger för något…Just Landskrona-dialekten är svår men den i reklamen tycker jag inte var grov alls.

Upp till toppen
Annons: