Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-reklam

vad säger hon i reklamen? !

2014-08-12 23:32 #0 av: Bill&Bull

Hej. Jag och min sambo blir larvigt oense om vad en säger i reklamfilmen, det är jackpott joy när dom är någon typ av grottmänniska. En man säger grattis - Hon kramar en man och han frågar "vem är han"
Vad säger hon då?! Hoppas någon med bättre hörsel kanske vet ;) så vi kan få ett slut på detta, blir lika galen varje gång reklamen dyker upp.
Tack på förhand !

||My Love For Animals Is Immortal||
Anmäl
2014-08-12 23:39 #1 av: Stallmima

Tror jag hört hon säger "Det är Fredrik, det  är chattvärden" om det nu är samma reklam vi tänker på  Liparhaha nu kom den precis på tv  

Anmäl
2014-08-12 23:39 #2 av: Nicollan

"Det är Fredrik, chatt värden" gissar jag på. Men håller med om att dialekten inte är den lättaste att förstå :P

Anmäl
2014-08-12 23:42 #3 av: Zakaraa

Antar att du syftar på denna?
https://www.youtube.com/watch?v=y12pmzjNvIw

Det är Fredrik, Chattvärden
(se klippets beskrivning)

Anmäl
2014-08-12 23:47 #4 av: Bill&Bull

Haha nej är det sant! Då hade sambon rätt..
Men skönt att man kan få det ur världen nu då;) tack för era svar

Anmäl
2014-08-12 23:52 #5 av: Lia

Vad tänkte du att hon sa? :)

Söker du vänner? Klicka här!

"http://borderline.ifokus.se/about?discussions-1" title="" style="line-height: 1.6em;">Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2014-08-12 23:53 #6 av: Cireea

Är också nyfiken över vad du trodde :) 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-08-13 06:55 #7 av: Bill&Bull

Jag hörde verkligen inte att hon sa chatt utan tyckte det lät med någonting på kl, men fick det aldrig till ett ord ; p

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.