Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1108 ggr
Tarotstollan
8/8/14, 8:36 PM

Poirot.

Snart börjar det absolut sista avsnittet med Poirot spelat av David Suchet. Han har spelat Poirot i 25 år tydligen enligt tidningen. Det kommer att bli tomt efter honom tycker jag!😕
Kommer ni att titta på det?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
leemland
8/8/14, 8:42 PM
#1

Jepp, här ska tittas 🙂 Synd att det slutar nu 😕, men hellre det än att dom bytar ut honom mot en annan skådespelare.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[mommo 12]
8/8/14, 8:55 PM
#2

Det tror jag. Trodde det var sista för säsongen. *grinar* (eller inte :-) …….)

Tarotstollan
8/8/14, 9:23 PM
#3

Det finns ju andra serier med andra skådespelare redan, så det är ju möjligt att det kommer flera serier senare men David är ju så bra!
Det är ju han som är Poirot!❤️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[mommo 12]
8/8/14, 9:33 PM
#4

Detta avsnitt tyckte jag inte alls var så bra som (jag tycker) vanligt. Det jag har sett har han luggat i en säng och tjafsat på en gubbe. Och sedan suttit i rullstol.

leemland
8/8/14, 9:53 PM
#5

#3 Det finns väl "bara" denna Poirot? Eller jag har missat något :O

#4 Detta är ju slutet för honom. Han är sjuk, därför han sitter i rullstol, och personen han skällde på va Hastings :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Tarotstollan
8/8/14, 10:05 PM
#6

#5. Det finns ett par stycken som spelat honom men jag tror att Peter Ustinov är den som vi alla mest kommer ihåg.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
leemland
8/8/14, 10:09 PM
#7

#6 Okej. Det hade jag ingen aning om faktiskt.. :/

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[mommo 12]
8/8/14, 10:44 PM
#8

Jag gick på dass då, så jag missade halva :-) Men nu när du säger det så var det ju Hastings. Missade första biten då han satt i rullstol och det. Sedan missade jag resten också :-) tyvärr.

leemland
8/9/14, 9:41 AM
#9

Jag tyckte det va rätt så långdraget tyvärr :(

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[mommo 12]
8/9/14, 2:28 PM
#10

tyvärr.

Tarotstollan
8/9/14, 8:35 PM
#11

Jag tycker det var sorgligt och ledsamt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: