Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1027 ggr
nottheonly
2014-07-11 01:18

Maraton

Det bästa sättet att kolla på en tv-serie (åtminstone enligt mig) är definitivt att ha det som ett maraton! För mig blir det alltid att jag har mest maratonprojekt under sommaren och sedan under vintern när de flesta serierna gått på paus.

Har hunnit haft några maraton sen Juni, och just nu så håller jag på med serien Shameless (US).

Är det någon som håller med? som kanske håller på med ett maratonprojekt just nu också? 😃

Annons:
Potatisen
2014-07-11 09:30
#1

Maratonkollar igenom Supernatural för tredje gången just nu.

Blanksteg
2014-07-11 15:48
#2

Om man ser på en serie flera dagar flera timmar i sträck så känner jag mig bara oerhört lat och oproduktiv. Såg nyligen klart på Arkiv X med dess 9 säsonger (20-24 avsnitt per säsong). Aldrig mer… :P Jag kan liksom inte sluta kolla när jag hittar serier som jag gillar.

UrchinFamiljen
2014-07-21 23:16
#3

Ja, jag och två av mina kompisar har lite LOST maraton då och då😊

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

nottheonly
2014-07-22 01:32
#4

#2 Haha I know that feeling, but I do it anyway 😉inte jag heller! jag hamnar alltid efter i mina serier jag följer varje vecka när jag börjat maraton-kolla på en serie. 
#1 & #3 Man kan aldrig kolla för många gånger på Supernatural eller Lost 😃

Kollade klart på Shameless för några dagar sen, så nu har jag börjat kollat på Queer as folk. 🙂

Marvel-lous
2014-07-24 13:34
#5

Brukade köra Supernatural när min syster ville komma ikapp.
Själv har jag kört vad jag känner för; just nu är det Farscape som gäller och tänkte även köra igång Seinfeld - båda två är dock serier jag har sett förut, har inte riktigt hittat en ny jag känner för ännu.

Upp till toppen
Annons: