Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Citat från Futurama

2014-05-23 22:32 #0 av: [MrDiabolic]

I något avsnitt av Futurama skriker Bender "TIMBER!" när Farnsworth ramlar omkull. Jag hade tänkt göra en SMS-signal till telefonen av just det citatet, men jag hittar inte vilket avsnitt det är. Jag är säker på att det är något avsnitt i de första fem säsongerna; jag har dem på DVD, och jag har sett dem åtskilliga gånger. De nyare säsongerna har jag inte följt. Någon guru som vet rakt av vilket avsnitt det är?

Anmäl
2014-05-26 16:45 #1 av: Marvel-lous

Tror det är från säsong 2, avsnitt 7: A Head in the Polls

Btw så borde du verkligen se alla säsonger. Skämtar

Anmäl
2014-05-26 17:13 #2 av: [MrDiabolic]

Tack. Den var det. Och när jag såg scenen nu, så ringde klockan. Glad

Och jo, jag ska se alla säsonger. Har bara haft så förbannat mycket i mitt liv ett tag. Men det börjar reda upp sig, så jag får nog ro till det vartefter.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.