Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Good Wife

2014-03-25 11:53 #0 av: TjockaBerta

Är det någon annan som gillar den serien?

Jag har tittat på repriserna i några omgångar nu och jag bara älskar serien. Den är så lågmäld. De går runt i rummen och tittar menande på varandra eller lyfter ett ögonbryn.

Jag gillar det dämpade tonfallet i serien. Man måste dock titta väldigt intensivt för att riktigt hänga med i alla menande tonfall.

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl
2014-03-26 07:22 #1 av: UllaNo

Jag tycker också om den serien. Mycket får man som du säger "läsa mellan raderna".

Anmäl
2014-03-26 08:02 #2 av: Gittan

Det är en underbar serie.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl
2014-04-04 17:50 #3 av: AnnaKarin

Den är bra. Jag såg första säsongen men sedan bytte maken schema på jobbet så hans lediga dagar krockade med serien och sedan har det inte blivit att jag tittat.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.