Annons:
Etiketttv-serier
Läst 919 ggr
Gasoline
2014-03-14 18:53

Maria Lang

Fick låna 3 avsnitt av Maria Lang utav en arbetskamrat och vart helt såld, vilken bra serie!

Hittade alla 6 avsnitt nere i Ullared när jag var där i vecka och jag köpte dom utan att tveka. I helgen blir det Maria Lang maraton Glad

Någon annan som sett denna serie? Vad tyckte ni?

Annons:
Tarotstollan
2014-03-16 21:52
#1

Har inte sett någonting men har nästan alla böckerna av henne!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Gasoline
2014-03-16 22:09
#2

#1 tycker du att dom är bra? Jag tycker att jag har lite svårt att hänga med i filmerna, då det händer så mycket och det är så många namn och detaljer att hålla reda på. Tror att det är ännu svårare att hålla reda på det i en bok, för min del iallafall.

Tarotstollan
2014-03-16 22:20
#3

Jag älskade de böckerna när jag började läsa dem någon gång i slutet av 70-talet. Jag har alltid tyckt att de böckerna var lättlästa och jag försöker alltid att läsa böcker i kronologisk ordning, då lär man känna karaktärerna långsamt.

Låna den första boken och se vad du tycker! De gavs ju ut nu i ny tappning antagligen för att filmerna gjordes, så de borde vara lätta att hitta på biblioteken.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[tk1971]
2014-03-19 17:05
#4

Har inte sett serien, men har läst många av böckerna. Det är såna där myspysdeckare som är bra att ta till när man har lite tid över som man vill använda till nåt. Jag brukar gilla 70-talsdeckare, men nu när jag läste några Maria Lang så tyckte jag nog att tiden hade sprungit ifrån dem.

Upp till toppen
Annons: