Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

TALANG

2014-03-04 10:07 #0 av: [GrandPa]

Någon som följer det? 

Jag följer det och har hittills tre favoriter. Tjejen som sjöng, rackartygarna och Han som jojkade! 

Vad tycker ni? 

Anmäl
2014-03-04 17:59 #1 av: Gasoline

Jag tyckte mycket om Rackartygarna, dom kommer gå långt då dom kan variera sin talang på ett näst intill oändligt sätt, bara fantasin sätter gränser. 

Det var något mer som jag vart lite imponerad av och sa direkt att "den kommer att gå lång", men minns verkligen inte vad det va Funderar

Anmäl
2014-03-05 10:55 #2 av: [GrandPa]

Ja, men jag gillar verkligen tjejerna , som hoppade hopprep, jag förstår inte hur de inte kunde gå vidare medans den överviktiga tjejen som dansade gick vidare, när hon inte var bra på att dansa, och hennes partner var dålig på att sjunga/rappa eller vad han nu försökte göra.- 

Anmäl
2014-03-05 11:50 #3 av: Gasoline

#2 gick dom verkligen vidare?! Jag hoppade in i duschen så jag såg bara början på det numret.

Anmäl
2014-03-06 10:01 #4 av: [GrandPa]

3# Ja de gick vidare, de var fruktansvärt dåliga om man jämför med de tjejerna som hoppade hopprep. 

Anmäl
2014-03-06 14:36 #5 av: xMondSy

Jojken, tjejen som hårsjukdomen och så han som sjöng Olli,olli,olla :D

Denna sången

Tag dagen som den kommer! Glad

Anmäl
2014-03-06 16:39 #6 av: Gasoline

#5 Ja, den låten var lite rolig Glad

#4 Hmm, helt otroligt... Vilar huvudet i handen

Anmäl
2014-03-22 11:33 #7 av: Naathaliiiie

rackartygarna är helt klart mina favoriter!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.