Annons:
Etiketttv-serier
Läst 3269 ggr
Castiel.
2/11/14, 9:02 PM

Supernatural

Ja, jag har hittills bara hittat ett Supernatural fan på iFokus, men jag undrar om det finns några fler? Om det finns, är ni uppdaterade till säsong 9? :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Winrey
2/11/14, 9:05 PM
#1

Min favorit serie! Sett alla säsonger, inklusive till episod 13 på säsong 9😃

May the spirit of the wolf guide me in life.

Disturbed-Angel
2/11/14, 9:06 PM
#2

Jag är ett fan.. Men har inte sett säsong 9 än :P

Castiel.
2/11/14, 9:09 PM
#3

#1 bästa serien som finns enligt mig! Jag är helt uppdaterad och väntar med spänning på nästa avsnitt :D

#2 är du på säsong 8? Jag vet att Project Free TV laddar upp varje avsnitt från säsong 9 under Onsdags natten.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Scorpio97
2/11/14, 9:09 PM
#4

Började titta för några veckor sedan, så jag är "bara" på säsong fem än så länge (:


//Jessie

Winrey
2/11/14, 9:10 PM
#5

#3 Håller med dig där, bästa serien som finns!😃

May the spirit of the wolf guide me in life.

Disturbed-Angel
2/11/14, 9:11 PM
#6

#3 Jag ska köpa säsong 8 så fort jag får råd :D

Annons:
Castiel.
2/11/14, 9:19 PM
#7

#4 åh du är på den bästa säsongen med andra ord! Haha då kanske du förstår mitt användarnamn ;)

Men gud vad roligt att det finns svenska fans. Jag häckar mest på Tumblr där det finns TUSENTALS med fans som jag pratar med men dom bor liksom i USA, England och i resten av världen, men har aldrig riktigt pratat med ett svenskt fan förut, så det är roligt att veta att jag inte är ensam :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Castiel.
2/15/14, 1:54 PM
#8

Det blev just bekräftat att det kommer en säsong 10! :D

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Winrey
2/15/14, 6:31 PM
#9

#8 Va!? Vart? Jag trodde säsong 9 var den sista.

May the spirit of the wolf guide me in life.

Castiel.
2/15/14, 9:49 PM
#10

#9 GUD NEJ! Så länge folk tittar på Supernatural och visar intresse så kommer dom bara fortsätta. Allt hänger på intresset. 

https://www.facebook.com/Supernatural?fref=ts  det senaste inlägget (22 timmar sen) med Alla Hjärtans Dag bilden!

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Winrey
2/15/14, 10:42 PM
#11

#10 Woohoo, en till säsong!😃

May the spirit of the wolf guide me in life.

[Nyponsoppa]
2/16/14, 12:23 PM
#12

Ett fan skulle jag väl inte kalla mig men jag tycker serien absolut är underhållande, minns när det började gå på SVT för en massa år sedan och jag satt som klistrad framför teven. Ska börja med säsong 7 snart.

Om du letar efter fler svenska fans så finns det en på tumblr som jag känner till: http://www.i-rebelled-for-this.tumblr.com/

hörde något om att det var ett slags Destiel-tema nu senaste dygnet där fans över hela världen tillsammans såg på några avsnitt. Lät mysigt! Fandom överlag är så jäkla härligt vad det än är man nördar :D  
När det kommer till Supernatural är väl Castiel en favorit men är även svag för Crowley tihi. Eller ja, egentligen har alla någonting måste jag säga.

Castiel.
2/16/14, 2:28 PM
#13

#12 Jo, det har varit mest fokus på Dean och Castiel sen säsong 4 men fokuset på dom blev starkare under säsong 8 och nu under säsong 9, men nu finns det ju även fokus på Sastiel (Sam och Castiel). "Shipping wars" är något som förekommer dagligen på Tumblr vilket är väldigt irriterande. Snackas ju mycket om att Destiel aldrig kommer bli canon och detta kommer alltså från Wincesters fansen (vet inte om ni vet vad Wincest är för något, det är ialla fall Sam och Dean), och det är ju liksom logiskt att Wincest aldrig kommer bli canon. Ialla fall inte romantiskt eller sexuellt, bara broderligt. Tycker att de fans som "shippar" Wincest har en skruv lös, ialla fall dom som kör på den sexuella versionen av Wincest. CW skulle aldrig stötta incest av något slag. Så Wincest lär ju aldrig bli mer än broderligt canon. 

Jag är ett stort Destiel fan och jag kan väl erkänna att på Tumblr så "shippar" jag dom både sexuellt, romantiskt men även som vänner också. Jag kan liksom skifta beroende på vem det är jag pratar med osv. Jag respekterar de som väljer att "shippa" Wincest och alla de förhållanden som jag absolut hatar, bara dom inte tar upp det med mig för jag går i taket alltså :/ 

Men shipping wars är onödigt. Extremt onödigt. Jag har fått mycket hat för att jag är ett Destiel-fan, men jag låter dom inte avskräcka mig från Tumblr. Tumblr är mitt andra hem <3

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Marvel-lous
4/11/14, 9:25 AM
#14

Supernatural är mitt liv sen 2005, skojar inte.

DOCK har jag endast sett halva säsong 9 då jag lovat min syster att vänta på henne. 😮

Niiinah92
4/11/14, 11:50 AM
#15

Älskar Supernatural! Sett alla avsnitt som kommit ut. Började titta förra året när en av mina bästa vänner visade mig sina favoritklipp, sen dess har jag varit helsåld :D Dean är mina drömmars man 😍 och jag gillar Deans och Castiels relation hihi

[Emma--]
4/11/14, 4:21 PM
#16

En favoritserie för mig också. Men jag tycker tyvärr det har blivit sämre och har inte sett sista säsongen ännu.

Castiel.
4/11/14, 9:56 PM
#17

Det har inte riktigt varit något "unf" avsnitt än om ni förstår vad jag menar. Alltså ett avsnitt med mycket action och grejer, typ som det var i säsong 8.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

nottheonly
4/13/14, 10:37 AM
#18

Oh ja! älskar Supernatural 😃 den är med på min top 3-lista på serier!
Destiel❤️höhö 😉

Denna låt&video passar så bra in på Castiel! så awesome. Kan inte lyssna på den nu utan att tänka på honom ^^
*spoilers i videon typ*

[Rumpstek]
4/13/14, 3:18 PM
#19

Jag har sett alla avsnitt, som finns ute. Supernatural är väldigt bra. Castiel och Crowley är mina favoriter.

Jag älskar Crowleys version av helvetet, en lång kö och när man kommer fram hamnar man direkt längst bak igen. Jag kom på en liten mer detalj han borde kört, att det är lite, bara lite för varmt i hallen också, inte så mycket att folk börjar klä av sig, men precis lagom för det ska bli otrevligt.

Allamej
4/17/14, 5:56 PM
#20

Åkte in på sjukhus innan S09 började så jag är inte uppdaterad där men jag har sett alla säsonger ett drygt tiotal gånger

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
komkoma
5/28/14, 3:00 PM
#21

har kollat på Supernatural ända sen starten, This is my life now…

Bästa som hände va när det började en ny tjej på mitt jobb i julas som älskar detta lika mycket som jag. Asså jag har ALDRIG haft en kompis eller syskon som gillar detta, men vi.. Vi kan prata om spn i timmar haha. 

Alla dessa interna skämt <3 ingen annan fattar och vi dör av garv

Challa86
6/10/14, 9:28 PM
#22

Hej alla! -vinkar- här är en till. Har två episoder kvar av säsong 9, sen får jag vänta tills säsong 10 kommer 😢

challameow.wordpress.com 

komkoma
6/10/14, 10:21 PM
#23

Läste att säsong 10 kommer bli den sista de gör, dags att knyta ihop säcken så att säga. Spoiler för den som inte har sett sista säsongen!!!! Skrev en massa här men va tvungen för att ta bort det. Tänk om någon som inte kollst klart råksr läsa. Usch!!! Får startanen ny "spoiler markerad" tråd så vi kan disskutera mer ingående hehe

nottheonly
6/10/14, 11:01 PM
#24

#23 Vart läste du det?

komkoma
6/10/14, 11:10 PM
#25

En fansite. Hur trovärdigt det är vet jag inte men på nått sätt hoppas jag det… tänk på vad Dean säger redan i säsong två. "I'm tired, Sam. I'm tired of this job, this life, this weight on my shoulders" poor thing.

Tarotstollan
6/10/14, 11:22 PM
#26

Jag ser serien när den går på tv 5 men har ingen aning om vilken säsong det är där. Någon som vet?
Har dessvärre missat några avsnitt, så just nu vet jag inte riktigt vad killarna håller på med!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

komkoma
6/10/14, 11:28 PM
#27

Finns på netflix och dreamfilm :)

Annons:
Snakebiite
8/5/14, 10:01 AM
#28

Jag har precis börjat titta på serien via netflix, tittat klart första säsongen, so far so good men jag har så kasst tålamod, vet ju att en hel del kommer att hända men jag ska ju alltid veta allt i förväg ;)

Denna kommentar har tagits bort.
MonsterTrollet
8/8/14, 11:13 AM
#30

Älskar Supernatural och har även fått några av mina vänner fast i beroendet.  😃
Har sett alla avsnitt flera gånger, men de senaste säsongerna har jag bara hunnit med en gång, väntar spänt på varje avsnitt och är fullständigt beroende.
Den serien verkar inte kunna bli tråkig eller balla ur och tappa spänningen.
❤️

Caught in your eyes Lost in your name I will never be the same ❤️

Snakebiite
8/21/14, 5:49 PM
#31

Guud har sett alla säsongerna nu asså hoppas verkligen det löser sig för min lilla ängel i säsong 10  (vill inte spoila)

Castiel.
9/12/14, 1:54 PM
#32

Har någon sett nyaste preview från säsong 10? Gud alltså, jag är kär i Dean 😍

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

komkoma
9/12/14, 2:44 PM
#33

Har de släppt det nu menar du!!!???

Castiel.
9/12/14, 3:15 PM
#34

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
komkoma
9/12/14, 10:08 PM
#35

Ooohhhh hur kan jag ha missat??!!!!!

komkoma
9/12/14, 10:11 PM
#36

Hade hoppats på mer darkness, missär…hundögon.

Carrosh
9/13/14, 11:31 AM
#37

Började kolla för lite mer än ett halvår sen, men inte kommit längre än till säsong 5 (följer ett par andra serier också, så lagt en del tid på dem också). Börjar känna mig stressad inför ny säsong i okt, då sambon lär börja titta på den och jag inte är i närheten av att ha hunnit ikapp :( :/

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Castiel.
9/15/14, 4:27 PM
#38

Nu är ni välkomna in på Supernatural iFokus sajten! Ni kan hitta den på första sidan under "Nyaste sajterna" :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Upp till toppen
Annons: