Annons:
Etikettunderhållningsprogram
Läst 1343 ggr
monstermash
2/5/14, 7:28 PM

Melodifestivalen 2014

Nu har Melodifestivalen 2014 dragit igång! 😃 Någon här inne som följer spektaklet? Tänkte att denna tråden kan vara samlingstråd för allting som rör melodifestivalen.

Annons:
gromar1942
2/5/14, 8:20 PM
#1

Det blir fler och fler komiker inblandade i programledarskapet. Säger inte det allt vad SVT själva tycker om melodifestivalen

Aktion, historik, fantasi. Ja allt finns på Vilda Västern iFokus

Tarotstollan
2/5/14, 8:32 PM
#2

Jo jag skall följa det. Sitter ju inte och stirrbligar på det utan gör annat också under tiden.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Gasoline
2/7/14, 3:36 PM
#3

Hade det inte varit så utdraget skulle jag nog kollat, men jag tappar intresset när det pågår i flera veckor. 

Var inte melodifestivalen endast en kväll förut?

Tarotstollan
2/7/14, 9:07 PM
#4

#3. Jo. det var några timmar bara, 10 olika melodier och sen fick man ringa in och rösta. Fast det har ju varit upplagt på många olika sätt med röstningen innan!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Gasoline
2/8/14, 3:54 PM
#5

#4 Upplagt, hur menar du då? Att systemet sett olika ut eller att det fifflas med resultaten?

Ja, det var bättre förr 😂 Då kanske jag inte minns helt fel om att mamma köpte hem chips och godis och satt och myste framför tvn med mig och min syster när melodifestivalen var. 
Det var tider det ❤️

Tarotstollan
2/8/14, 7:59 PM
#6

#5. Nej, jag menar hur systemet var upplagt med hur röstningen gick till. Men även hur låtarna precenterades, någon gång var det samma artist som sjöng alla låtarna, så fick man rösta på vilken låt artisten skulle sjunga i finalen.
Tänk om det var artisten man inte gillade?!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: