Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Övrigt om TV

Vad tittar du på på julafton?

2013-12-21 19:06 #0 av: monstermash

Vad brukar du titta på under julafton på TV? Glad

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-12-21 19:07 #1 av: Mantissa

Gremlins (ettan! personlig jultradition) Och jag har svårt att slå av Sagan om-trilogin om den visas på tv..

Anmäl
2013-12-21 19:17 #2 av: Malinolsn

Kalle Anka såklart! Skrattar 
Sen brukar jag också se "Kan du vissla Johanna" Glad

Anmäl
2013-12-21 19:18 #3 av: bellisan

KALLE ANKA ♥♥♥♥♥♥

Anmäl
2013-12-21 19:22 #4 av: monstermash

Kalle Anka, "Kan du vissla Johanna?" försöker vi undvika för min syster avskyr den, men vissa år blir det den iallafall. 

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-12-21 19:28 #5 av: [Ragdoll123]

Jag kollar inte på något alls. Då jul är en kristen tradition då man ska fira att jesus föddes. Alltaå är den helig, jag är inte intresserad av några program på tv då. Eftersom jag tycker att julen saknar sitt originella syfte när man gör det.

Anmäl
2013-12-21 19:32 #6 av: GIKmio

Kalle Anka som är den enda tradition jag följer.. Annars är SVT:s tv-tablå nästan identisk varje år numera.

Anmäl
2013-12-21 19:32 #7 av: juliahhl

Kalle Anka, Kan du vissla Johanna (ibland) och så brukar det gå många bra filmer!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.