Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Övrigt om TV

Petra Mede är årets julvärd

2013-11-21 13:38 #0 av: Jess89

Idag presenterades årets julvärd som blev Petra Mede. Motiveringen lyder:

"Årets julvärd har lett flera av SVT:s största galor och medverkat i många uppskattade humorprogram, med sin mångsidiga färgstarka karaktär som kombinerar humor lite allvar och massor av klass. När årets julvärd antog det här jobbet så gjorde vederbörande det med erfarenhet av det kanske mest ansträngande programledarjobbet som finns i Sverige just nu."

Vad tycker ni om valet av årets julvärd?

Källa

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-11-21 13:39 #1 av: beem

Tycker inte. Julvärden ska vara en person med en mera mysig framtoning.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2013-11-21 13:41 #2 av: OlgaMaria

Älskar Petra! =)

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Anmäl
2013-11-21 17:56 #3 av: monstermash

Nej, jag gillar det inte. Ogillar Petra starkt, och kan inte tänka mig att hon blir bra överhuvudtaget som julvärd.

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-11-23 21:01 #4 av: Tarotstollan

Det kan bli bra om hon inte kör med sin konstiga humor!

Önskar att Kalle Moraeus tog över "för alltid" precis som Arne Waise gjorde, han var perfekt som julvärd!

Anmäl
2013-11-24 14:44 #5 av: seba

Jag tror inte det blir bra alls. Ogillar henne starkt, tycker hon är så tillgjord.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.