Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1021 ggr
[mandyK]
2013-11-05 16:28

Tips på serier

Behöver lite nya serier att kolla på under tiden jag väntar på tredje säsongen av Sherlock, för att dämpa ångesten haha! Kollar på Supernatural och nya The Escape Artist också just nu (i väntan) så gärna nåt i den stilen. Kollade också på Broadchurch när det sändes på 4:an. Alla förslag välkomna!

Annons:
[mandyK]
2013-11-05 17:39
#1

Glöm det, ENGLAND AVSLÖJADE PRECIS PREMIÄRDATUM FÖR SÄSONG 3! bara en månad kvar!!!

juliahhl
2013-11-10 13:46
#2

Ser ut som Sherlock börjar i januari! Faaasen vad bra, trodde man skulle behöva vänta jättesuperlänge!

Supernatural följer jag också!

Sen kan jag ändå tipsa om en serie, Arrow. Vet inte om du sett det. Jag hade inga höga förväntningar, men jag såg alla avsnitt som finns ute på två dagar, och sen blev jag deprimerad och visste inte alls vart jag skulle ta vägen när det inte fanns nå fler avsnitt :P Nu har iallafall säsong två börjat!

[mandyK]
2013-11-10 20:38
#3

Ja säsong 3 har premiär 19 januari i USA, men kommer att visas på BFI (British Film Institute) i London redan 15 december och strax därefter kommer de att sända första avsnittet på BBC One (finns dock inget datum för TV-premiären ännu). Misstänker att SVT kommer att köpa in S3 ungefär 1-2 månader efter att BBC har visat det. Om du inte vill vänta så länge kan jag tipsa om en jättebra app ifrån vilken du kan livestreama premiären direkt från BBC: FilmOn. (Det ska jag göra) Nej har aldrig sett Arrow men hört att den ska vara rätt bra! Tack, då ska jag ta o kolla på den!

juliahhl
2013-11-10 21:28
#4

Aha, tack för tipset! Man vill ju se det så fort man kan, och jag är aldrig en sån som väntar på att det ska gå på tv i Sverige :P Så det ska jag ta och kolla in! 

Det tycker jag! Riktigt bra serie, enligt många :)

Upp till toppen
Annons: