Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 999 ggr
Jess89
11/5/13, 2:07 PM

Premiärer 6 november

Här presenteras premiärerna på de vanligaste tv-kanalerna.

Döden, döden, döden
"Svensk reportageserie från 2013. Säsong 1. Avsnitt 1. Varje år dör drygt 90 000 svenskar. Ändå pratar vi inte om döden. Få av oss har sett en död människa. Men tänk om döden blir extra skrämmande för att vi har gjort den så okänd? I avsnittet följer vi med till ett krematorium, gräver en grav och möter Kajsa som är döende i cancer och planerar sin egen begravning.

Programledare: Anna Lindman."
Premiär: 6 november 20.30 i SVT2, källa.

**Vanderpump rules
**"Amerikansk reality från 2013. Säsong 1. Avsnitt 1 av 10. Drama står på menyn i premiäravsnittet om Lisa Vanderpumps restaurang SUR."

Premiär: 6 november 16.00 i TV3, källa.

Sverigequizen "Svensk underhållning från 2013. Säsong 1. Avsnitt 1 av 6. Ingvar och Björn reser Vättern runt och under resan sjuger de duett med Amy Diamond, deltar i en vetranbilsträff och stannar till på vinprovning. De hinner också prova på välgörande vatten vid Medevi brunn och delta i en militärmanöver.

Programledare: Ingvar Oldsberg, Björn Hellberg."
Premiär: 6 november 21.00 i TV4, källa.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Leffe
11/5/13, 10:53 PM
#1

Sverigequizen låter intressant. Bara det är slut till 22 så för då är det Chicago Fire som jag brukar titta på

[Mustangcab]
11/5/13, 11:39 PM
#2

Har den inte varit tidigare? Sverigequizen alltså. Jag menar inte att de visar den i repris men att det är en ny omgång? Sånt tykcer jag om att rådbråka hjärnan med så det ska jag titta på.

Jess89
11/6/13, 6:11 PM
#3

"Inspelningen av nya serien ”Sverigequizen” tog en otäck vändning. Ingvar Oldsberg tvingades till sjukhus – där läkarna stoppade hans hjärta.
– Det pumpar inte med samma tryck längre, säger han till Nöjesbladet."
Källa

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[Mustangcab]
11/6/13, 6:54 PM
#4

OK Han har hjärtflimmer så det var därför som de stoppade hjärtat och gav honom en elstöt.

[Mustangcab]
11/13/13, 10:04 PM
#5

Nu såg jag på Sverigequizen. Det var inte det programmet som sänts tidigare. Det var inga tävlande mer än de som såg på TV. Jag älskar frågesport.😃

Upp till toppen
Annons: