Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1582 ggr
[[Månen@]]
10/10/13, 10:22 PM

Marvels agents of S.H.E.I.L.D

Hmm asså hjältarna är än så länge inte med i serien, vet någon om dom kommer att vara med? är det isf samma skådespelare från filmen The avengers?

Annons:
Fizzy
10/10/13, 10:29 PM
#1

Tror knappast det. Hade dom tagit in andra skådespelare efter att ha använt 3st från Avengers filmen så skuller fansen rasa samt showen skulle få läggas ner.

Hjältarna tar extremt mycket i lön i jämfört med dom som har visats.

May the Gerbils be with you :3

[MyCassie]
10/10/13, 10:32 PM
#2

SHEILD serien utspelar sig innan Avengers kom till så skulle inte tro man kommer se samma skådespelare eller hjältar för den delen.

[[Månen@]]
10/10/13, 10:34 PM
#3

förstod inte ditt inlägg, kommer dom att använda dom riktiga skådespelarna?

[MyCassie]
10/10/13, 10:36 PM
#4

#3 Vems inlägg?

Fizzy
10/10/13, 10:40 PM
#5

#3 Dom använder ju redan 3 från Avengers? Robin från "How I Met your mother", Agenten som skapar teamet var med i Avengers. Stort fan av Captain America i filmen. Samt ledaren över S.H.I.E.L.D med ögonlappen är samma skådespelare som i Avengers. Men dom kommer inte ta in skådespelarna som spelade "Superhjältarna" det kan jag nästan lova er. Det skulle kosta för mycket.

#2 Nej detta utspelar sig efter. Agenten nämner om och om igen hur han fejka sin död under attacken av New york. Och hur Loki högg honom med kniven. Och allt det är från Avengers filmen. Han pratar även om utomjordings attacken på New York vilket var just den attacken i Avengers.

May the Gerbils be with you :3

[MyCassie]
10/10/13, 10:43 PM
#6

#5 Då får jag inte ihop serien om SHIELD utspelar sig efter Avengers. Dels har jag läst om serien att den utspelar sig innan sen har du också ledaren (eller vad han är) över SHIELD som i Avengers dör (skjuten eller något liknande av Loke om jag inte minns fel).

Annons:
[MyCassie]
10/10/13, 10:46 PM
#7

Agent Phil Coulson är det jag tänker på som i Avengers dör.

Fizzy
10/10/13, 10:52 PM
#8

#7 Han är inte ledare över SHIELD. Han är en viktig agent inom SHIELD. Ledaren är afrikanen med ögonlappen. Glömt namnet men han var med idag.

Agent Phil förklarar redan i första avsnitten att han fejka sin död. Dom återupplivade honom och gömde honom på en ö i stilla havet tills han var återställd. Han blev huggen också. Han nämner det i serien. Så han dog inte i Avengers filmen. Det var fejkat för att motivera Avengers teamet att samla sig och slå ner Loki.

Samt hon som styr kommandobryggan på skeppet i Avengers är med i "How I met your mother" och i första avsnitten av SHIELD serien :)

May the Gerbils be with you :3

[MyCassie]
10/10/13, 10:55 PM
#9

#8 Ok, jo jag var osäker på vad han var därav skrev jag "eller vad han är". Blir bara så förvirrad för jag vet att Avengers också nämns indirekt i andra Hulken filmen.

Vad har "How I met your mother" med SHIELD att göra? Att de använder samma skådespelare i två olika serier händer ju titt som tätt.

[[Månen@]]
10/11/13, 12:35 AM
#10

Det här utspelar sig efter filmen. Han prata om hjältarna i första avsnittet att dom inte jobbade ihop eller nåt.. serien är inte värd att se om dom inte är huvudkaraktärerna i serien, det skulle ju vara som en två fast som serie

[MyCassie]
10/11/13, 12:46 AM
#11

#10 Jag såg bara snuttar av första avsnittet, ledsna ganska fort. Det var intressant när den där svarta killen börja klättra på tegelväggar men sen blev det bara långtråkigt tycker jag.

Måste säga att serien "Under the Dome" som inte ens är min smak på serie är mycket bättre och mer spännande fast det är kanske för att den är baserad på Stephen Kings bok.

Fizzy
10/12/13, 2:17 AM
#12

#9 

Bara sa att det var samma skådespelare. För kan inte hennes namn :) Är fruktansvärt dålig på namn. Men ansikten minns jag direkt.

May the Gerbils be with you :3

Upp till toppen
Annons: