Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Dokusåpor och reality TV

Premiär: Under the dome

2013-10-03 13:22 #0 av: Jess89

"En lugn dag i den lilla staden Chester's Mill förvandlas till en mardröm när en osynlig, ogenomtränglig kupol plötsligt täcker staden.

Stadsborna och gästande främlingar är fångar under den enorma kupolen och förvåningen förbyts snart i skräck.

I Under the Dome skärmas plötsligt en amerikansk småstad av från omvärlden av en ogenomtränglig men genomskinlig jättekupol. Skräcken och paniken växer bland invånarna. En liten grupp människor försöker förstå vad som orsakat kupolen, och hur de ska ta sig ut ur den. Baserad på en roman av Stephen King."

Premiär: Torsdag 3 oktober klockan 22.00 på kanal 5.

Källa

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-10-03 20:36 #1 av: Leffe

Inte min stil av program

Anmäl
2013-10-03 22:22 #2 av: [Mustangcab]

Nej inte min heller men många gillar den författaren.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-10-03 23:20 #3 av: nottheonly

Har kollat på den här serien under sommaren och jag rekommenderar den verkligen! Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.