Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 915 ggr
Jess89
10/3/13, 12:57 PM

Premiär: Vikings

"Amerikansk äventyrsserie från 2013. Säsong 1. Avsnitt 1. Rites of passage. Ragnar har planer på att erövra det outforskade väst och har i hemlighet jobbat på ett projekt som kommer vända upp och ner på vikingarnas värld. Men först måste han övertyga hövdingen Earl att överge sina planer på att skicka sin krigare till öst och vända blicken mot väst."

Premiär: Torsdag 3/10 klockan 21.00 på TV4.

källa

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Leffe
10/3/13, 8:36 PM
#1

Skulle vilja se den, men missar i alla fall kvällens avsnitt. Måste ju titta på hockeyn

nottheonly
10/3/13, 11:29 PM
#2

Har planerat att jag ska kolla på den, men har inte blivit av än. Men den verkar lovande. Värt att nämna är ju att Gustaf Skarsgård är med i denna serie 🙂

AnnaMoonshadow
10/4/13, 7:48 AM
#3

Jag och sambon försökte se den när den hade premiär i USA. Tyvärr lessnade vi efter några avsnitt och la av (jag var nog mer less än vad han var). Kanske berodde det på att vi liknade den för mycket vid Game of Thrones och att den inte levde upp till måtten, för serien är inte dålig 🤔

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Imasy
10/15/13, 12:51 PM
#4

Jag har sett alla avsnitt för längesedan, och det enda som var bra med den var nog Skarsgårs prestationer för sin skruvade rollfigur.

Annars sög den. Hade förväntat mig mycket mer.

[Mustangcab]
10/15/13, 12:56 PM
#5

En av mina bröder hade sett på ett avnsitt. Han sa att  han förväntade sig lite mera realistiskt. Bla så seglade de från Danmark och då såg man höga snötäckta berg i bakrgrunden😂

Imasy
10/15/13, 12:59 PM
#6

#5

Fast förutom det, så tycker jag ändå att de hade lyckats bra med omgivningen, husen osv. 

Det var väl mest handlingen som var, jag vet inte, man tappade intresset, det hände väl inget.

Annons:
Upp till toppen
Annons: