Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Under the Dome

2013-09-25 15:36 #0 av: [Nathalie62]

Någon som har följt denna serie?

Tycker den är kanonbra Skrattartyvärr vart det bara 13 avsnitt i första säsongen och nästa (säsong 2) börjar inte förrän 2014, drygt och vänta på något så länge Arg

Under the Dome

Har värdskapet över Mobiltelefoner och Datorn, samt Medarbetare på Android

Anmäl
2013-09-25 15:38 #1 av: Allamej

Jag har och den är helt underbar, äkta Stephen King!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2013-09-25 17:06 #2 av: juliahhl

Också sett hela första säsongen. Den är ganska bra, och jag kommer definitivt se nästa säsong!

Anmäl
2013-09-25 17:52 #3 av: [Nathalie62]

#1, Ja han är duktig Skrattar

#2, Bara hoppas man kommer ihåg det, annars får man se om dom igen ha haLipar

Anmäl
2013-09-25 19:47 #4 av: juliahhl

#3 Haha precis! Det är det jobbiga med att följa serier från början, man får vänta så sjukt länge mellan säsongerna :P

Anmäl
2013-09-25 20:28 #5 av: nottheonly

Jag har också följt serien nu under sommaren och jag gillar den! Och tanken på att Stephen King har skrivit boken som serien är baserad på gör det nästan ännu bättre, haha - dock enligt många som har skrivit på deras FB sida påpekat att serien och boken inte är speciellt lika. Själv kan jag inte uttala mig eftersom jag inte läst boken Lipar 

Men det ska bli roligt att det blir en säsong två! I början var det ju tänkt att det bara skulle bli en mini-serie och det hade kanske räckt, vi får se om de lyckas lika bra med säsong 2 Skämtar

Anmäl
2013-09-25 20:39 #6 av: [Nathalie62]

Har inte heller läst boken så kan inte säga mycket om det Liparmen jag tror säsong 2 blir lika bra som den första eller jag hoppas det i alla fall, åtminstone få svar på frågorna  Skrattar

Anmäl
2013-09-25 20:46 #7 av: nottheonly

Ja det ska bli spännande att se! dock så är det ju lång tid kvar till säsong 2 Ledsen

Anmäl
2013-09-25 22:40 #8 av: Allamej

Han har ju inte bara skrivit den, han regigerar den också så den har hans godkännande till skillnad från S. Kubricks version av the Shining. King gillade inte den alls utan vart betydligt nöjdare med den senare miniserien.

Han skriver skräck men när det ska sättas på den vita duken, oavsett storlek vill han ha mjukare övergångar och mer detaljerade beskrivningar av personerna.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Anmäl
2013-09-26 08:02 #9 av: AnnaMoonshadow

Jag fick lust att se den nu, när ni alla säger att den är bra Glad 

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2013-09-26 09:15 #10 av: Allamej

Watch it! Waaatch iiiit!Spöke

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.