Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Skådespelare och TV-personligheter

Artisten Louise Hoffstens MS förvärrats.

2013-09-18 20:06 #0 av: monstermash

Hon kämpar mot sjukdomen varje dag.

Artisten Louise Hoffsten, 48, lider av den obotliga neurologiska sjukdomen MS, multipel skleros, och inför deltagandet i "Alla tiders hits" på lördag har läget förvärrats.

Nu tvingas Hoffsten ställa in sitt framträdande.

– Hon har drabbats av ett MS-skov. Hur hon mår pendlar lite fram och tillbaka. Hennes diagnos och sjukdom ligger där hela tiden och går aldrig att lita på. Den kan poppa upp när man minst anar det, säger Camilla Bjering von Zweigbergk på Warner music.

Källa

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-09-18 21:07 #1 av: [Mustangcab]

Ser inte på just det programmet men beklagar att Louise Hoffsten drabbats av ett nytt skov. Jag har också MS sen 1984 men har klarat mig relativt hyfsat till skillnad mot min syster som blev vädligt snabbt sjuk och dog.

KramasEn styrkekram till Louise Hoffsten

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.