Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Om sajten och iFokus

Ny medarbetare

2013-09-17 15:36 #0 av: [Mustangcab]

Hej, jag är ny medarbetare här på TV i fokus. Jag är född i mitten av 1950-talet så jag är "lite äldre" än sajtvärdenSkrattar

Mina intressen är förutom mina 5 katter, foto, samhällsfrågor och amerikanska bilar.

Sen 2007 är jag sjukpensionär och jag är gift med samme man sen 35 år. Vi bor i egen villa och vi har 3 bilar, detta sagt för att jag ska få tala om att en av dem är en Ford Mustang GT Convertible av 2011 års modell med en 5L  V8 under huven och 412 glada hästkrafterSkrattar

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-09-20 19:36 #1 av: monstermash

Jättekul att du blivit medarbetare! Ler

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-09-20 22:43 #2 av: [Mustangcab]

#1 TackSkrattarSka försöka att inte sabba för mycket av ditt arbeteSkäms

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-09-21 00:41 #3 av: monstermash

Är jag så besvärlig att samarbeta med? Gapskrattar

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-09-21 11:15 #4 av: [Mustangcab]

Nejdå inte alls, men jag har mina problem.

Anmäl
2013-09-21 12:57 #5 av: Jess89

Varmt välkommen!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-09-21 18:56 #6 av: [Mustangcab]

# 5 Tack för detSkrattar

Anmäl
2013-09-21 19:01 #7 av: Jess89

Lite OT, men finns det någon bra sida där man kan se premiärer? Tänkte om det fanns smidigare sätt än att titta på flera olika sidor.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-09-21 19:21 #8 av: [Mustangcab]

Inte mer än tv.nu vad jag vet och så har jag en TV-tidning också.

Anmäl
2013-09-21 22:43 #9 av: Imasy

Lite OT till tråden, men imdb brukar vara bra uppdaterade gällande premiärer, men där kanske du redan kollat?

// Jennie - Sajtvärd för Katter, Hamster, Dvärghamster, Brott och Litteratur. 

~Välkommen!~

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.